۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱

اعتماد نوشت: یک هفته پس از مصاحبه انتقادی احمد توکلی از محمود احمدی‌نژاد، مشاور رسانه‌ای سابق او بازهم در مقام پاسخگویی برآمد و احمد توکلی را متهم به نفی‌کردن حقوق اساسی مردم کرده است.

علي‌اكبر جوانفكر گفت: وي نماينده مجلس شوراي اسلامي است، اما به نظر مي‌رسد از موضعي فراتر از اختيارات يك نماينده مجلس، سخن به ميان آورده است. وي با بيان اينكه توكلي گفته «اگر بازخواست‌هايي كه بايد از احمدي‌نژاد مي‌شد، صورت مي‌گرفت يا اينكه زودتر صورت بگيرد، او از اين هوس‌ها نمي‌كند كه دوباره براي جلب‌راي از اين شعارها (احياي گفتمان امام) سر دهد» گفت: اظهارات موهن و نسبت‎هاي خلاف واقع آقاي توكلي عليه رييس‌جمهور سابق در‌حالي ابراز مي‌شود كه طي دو سال گذشته از يك سو احمدي‌نژاد، مشي سكوت مطلق را در پيش گرفته‌اند و از سوي ديگر دفتر رييس دولت‌هاي نهم و دهم بارها و به صراحت، تصميم قطعي ايشان مبني بر عدم شركت در انتخابات پيش‌رو را مورد تاكيد قرار داده است. جوانفكر اما در ادامه توكلي، نماينده تهران را متهم به آشفتگي از آنچه او جديت آشكار احمدي‌نژاد خوانده متهم كرده و ادامه مي‎دهد: آقاي توكلي در مصاحبه خود گفته است كه احمدي‎نژاد مردي مصمم و جدي است و هميشه در كارهايش جديت داشته و عزم راسخ هم در سياست تاثيرگذار است. آقاي توكلي و همفكران او تمامي تلاش خود را براي مختل كردن فعاليت‌هاي اقتصادي دولت قبل به عمل آوردند.

اما نقطه اتهام‌آميز پاسخ جوانفكر اينجاست كه او مي‌گويد: اين نماينده مجلس بدون توجه به آراي ۲۵ ميليوني احمدي‌نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۸ ادعا كرده است كه آقاي احمدي‌نژاد اصلا صلاحيت ندارد و حضور او در جايگاه رياست‌جمهوري، غصبي بوده است. وي ادامه مي‎دهد: به اين ترتيب، آقاي توكلي حقوق اساسي مردم در انتخاب رييس‌جمهور را نفي كرده است. اين نماينده مجلس با متهم كردن رييس‌جمهور سابق به قبول نداشتن قانون، وي را از نظر سياسي مجرم دانسته است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    9 4
    تورو خدا بشه
  • محمدبيگدلي IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    آقاي توكلي در ركود تورم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    4 0
    با توجه به رفتاهای ثابت شده از ایشان و هم تیمیهایش که همیشه مخالف گفته هایشان عمل میکنند . اینکه میگویند کاندیدا نمیشوند یعنی صد در صد میشوند. میگین نه این خط اینم نشون