ایسنا نوشت:

نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در حالی دقایقی پیش آغاز به کار کرد که برخی اعضای شورا اعلام می‌کنند رأی گیری امروز برگزار نمی‌شود و برخی دیگر اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

نودمین جلسه شورای شهر تهران امروز بدون حضور اصحاب رسانه در حال برگزاری است و برای خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای بیرون از صحن در نظر گرفته شده است. اعضای شورای شهر تهران نیز در پیش از ورود به صحن به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این که آیا انتخابات شورا امروز برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: در دستور جلسه است که این موضوع را بررسی کنیم و رأی گیری برای انتخاب ریاست شورای شهر تهران امروز باشد یا سه شنبه.
او در پاسخ به این که آیا برای این موضوع رأی گیری می‌کنید، گفت: شاید هم به تفاهم برسیم.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه بررسی رأی گیری در دستور جلسه است و باید ببینیم چه می‌شود‌، گفت: رأی من مخفی اما موضع من روشن است. مواضع من ایستادگی در اصولگرایی، مبتنی بر راه و منش خط امام و رهبری است.
مجتبی شاکری عضو دیگر شورا نیز با بیان این که انتخابات امروز برگزار می‌شود، گفت: رأی من چمران است.
محسن پیرهادی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در جلسه امروز بستگی به رأی گیری دارد، ادامه داد: رأی من چمران است.
او در پاسخ به این که آیا تغییری در گزینه‌های کاندید رخ داده، گفت: تغییری رخ نداده است.

علیرضا دبیر نیز در بیان این که انتخابات احتمالا امروز برگزار می‌شود، گفت: برگزاری انتخابات در جلسه علنی و غیرعلنی فرقی نمی‌کند.او در پاسخ به این که به چه کسی رای خواهید داد، گفت: باید ببینم شرایط به چه صورت است.
رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر نیز درباره‌ این که آیا انتخابات امروز برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: من اطلاعی ندارم و باید از آقای رئیس بپرسید.
محمد حقانی عضو دیگر شورا نیز با بیان این که رأی من احمد مسجد جامعی است، گفت: رای گیری فقط باید با حضور رسانه‌ها و در صحن شورا برگزار شود.

رحمت‌الله حافظی نیز با بیان این که نمی‌دانم انتخابات امروز برگزار می‌شود یا نه؟ گفت: این موضوع در دستور جلسه اول نبود. اما بند اول اصلاحیه تصمیم‌گیری در این مورد است.او گفت: جلسات شورا همواره علنی است و حتی جلسات یک شنبه‌ها نیز علنی است، اما بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.حافظی گفت:‌ رأی من مخفی است.

عبدالمقیم ناصحی نیز در پاسخ به این که رای شما چیست؟ گفت: من هنوز تصمیم نگرفته‌ام.او در پاسخ به اصرار خبرنگاران گفت: درست می شود.
علی صابری نیز اعلام کرد رای من مخفی است.او پس از اصراررسانه‌ها گفت: من به مسجد جامعی رای می‌دهم.
اسماعیل دوستی نیز با بیان این که رای من مسجد جامعی است، گفت: این موضوع دلیل دارد مگر کار آقای مسجد جامعی بد بوده که به او رای ندهیم.
او به ابوالفضل قناعتی عضو اصولگرا که در کنارش ایستاده بود، اشاره کرد و گفت: از آقای قناعتی خواهش می‌کنم به مسجد جامعی رأی دهد.
دوستی ادامه داد: به خاطر شرایط کشور دولت و صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند جامعه را دو قطبی نکنید رأی ما آقای مسجد جامعی است.

ابوالفضل قناعتی نیز با بیان اینکه رای من چمران است، گفت: برای من فرقی نمی‌کند، جلسه انتخابات علنی باشد یا نه و نظر من این است که خبرنگاران می‌توانند در جلسه حضور یابند.
محسن سرخو دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه اطلاع ندارم جلسه امروز برگزار می‌شود یا نه؟ گفت: رأی من مشخص است و آقای مسجد جامعی است.
معصومه آباد نیز در ابتدا گفت: رأی من مخفی است ولی سپس اعلام کرد من به چمران رأی می‌دهم.
الهه راستگو از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کرد.
محمد مهدی تندگویان نیز اعلام کرد:‌ رأی من مسجد جامعی است.
محمد سالاری نیز در پاسخ به این که آیا انتخابات امروز برگزارر می‌شود یا خیر؟ گفت: معلوم نیست.
غلامحسین انصاری نیز با اعلام اینکه رأیش مسجدجامعی است، به خبرنگاران گفت: برای من فرقی نمی‌کند که انتخابات چه روزی برگزار شود؛ اما اگر بنا باشد که انتخابات ریاست شورای شهر برگزار شود، باید حتما با حضور خبرنگاران باشد و من به عنوان مدافع اصحاب رسانه تقاضا می‌کنم که خبرنگاران در جلسه رأی گیری حضور پیدا کنند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    8 1
    چمران بی خیال شو۰۰۰
  • بی نام EU ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    2 0
    تا زمانيكه آقاي مسجد جامعي هست نيازي به كانديداتوري اشخاص ديگه نيست اي كاش آقايان متوجه ميشدند در دوره اي نيستيم كه با نظريات كهنه و عتيقه جلو برويم... گاهي تغيير لازم است