ایرنا نوشت:

وزیر دادگستری با به اشاره جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: پایداری و مقاومت مردم فلسطین و غزه سقوط نهایی رژیم صهیونیستی را نوید می‌دهد و این سیر انحطاط رژیم جعلی و غاصب که همزمان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی آغاز شده با سرعت در حال پیشروی است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح جمعه در بدو ورود به شهر شیراز در فرودگاه بین‌المللی این شهر در یک کنفراس خبری افزود: جنگ بین رژیم صهیونیستی و مبارازن فلسطینی و غزه یک جنگ غیر انسانی، نابرابر و عاری از همه شاخصه‌های انسانی و همراه با خشونت است.

وی گفت: ملت فلسطین ملتی از هر جهت محروم و با حداقل امکانات و در بدترین شرایط به حیات خود ادامه می‌دهد و این در حالیست که در طرف مقابل دشمن با همه امکانات و ظرفیت‌ها و با پشتیبانی سران کشورهای غربی و عربی به جنگ با ملت آزادیخواه فلسطین برخاسته است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان این مطلب که در این جنگ نابرابر حکایت حاکمیت اراده‌ها بخصوص سنت الهی و حاکمیت حق بر ظالمین است اظهار داشت: ملت فلسطین حدود ۲۰ روز است که با اراده کامل و استقامت و مقاومت مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند و با صبوری و استقامت بی بدیل شان شرایط را برای دشمن تا بن دندان مسلح نیز دشوار کرده‌اند.

وی گفت: امروز به لحاظ سیاسی و بین‌المللی و روانی و تبلیغاتی فشار سنگینی بر رژیم صهیونیستی در جهان ایجاد شده، طوری که احساسات مردمی علیه این رژیم غاصب در تمامی نقاط دنیا برانگیخته و جریحه‌دار شده و این‌ها دستاوردهای بزرگی برای امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام پور محمدی در خاتمه یادآور شد: روز قدس نماد مقاومت و حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین است که همگان باید نقش خود در این مبارزه را بخوبی ایفا کنند.

براساس این گزارش حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز برای شرکت و سخنرانی در مراسم راهپیمایی روز قدس وارد شیراز شد و در فرودگاه شهید دستغیب این شهر مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =