ایسنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که پرونده مرگ پیرمرد به دست پرستار و کارمند خانه سالمندان در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

عباس پوریانی گفت: پزشکی قانونی استان گرگان جسد را معاینه و نظرش را ارسال کرده، ولی هنوز تحقیقات این پرونده تکمیل نشده است.

او با بیان این که دو نفر از متهمان این پرونده بازداشت شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر دو نفر از متهمان این پرونده - یک پرستار و یک کارمند - با صدور قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برند.

پوریانی درباره جزییات وقوع این حادثه گفت: به محض اطلاع از مرگ مشکوکی در خانه سالمندان، سریعا دستورات لازم را صادر کردیم تا جسد دفن نشود و پس از ارایه گزارش مکتوب پزشکی قانونی استان گرگان، آن را به بازپرس پرونده ارایه دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: در بررسی‌های به عمل آمده از جسد مشخص شد که وی بر اثر ضربه‌های وارده به بدن فوت کرده است.

بر اساس این گزارش، تیر ماه سال جاری ماموران نیروی انتظامی استان گرگان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان قرار گرفتند که با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد پیرمرد بر اثر جراحت‌های وارده فوت کرده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان در جریان بازجویی از کارکنان آسایشگاه سالمندان و بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط دوربین‌های مداربسته آسایشگاه متوجه شدند زمانی که پیرمرد در نیمه‌های شب احساس ناآرامی می‌کند و از پرستاران آسایشگاه کمک می‌خواهد، دو نفر از پرستاران بالای سر او حاضر می‌شوند و برای ساکت کردن پیرمرد، وی را کتک می‌زنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =