۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۹

بعضی از کارکنان مالزی ایرلاینز به دلیل ضعف روحیه با گریه سرکار خود حاضر می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جان باختن ۲۱تن از کارکنان مالزی ایرلاینز در پی مفقود شدن یک فروند هواپیمای عازم پکن و نیز ساقط شدن پرواز «ام اچ ۱۷» در شرق اوکراین،روحیه کارمندان این شرکت را در کوالالامپور به شدت تضعیف کرده است

اسماعیل نصرالدین، رئیس سندیکای ملی خدمه پرواز در مالزی می گوید: «خدمه به دلیل ماهیت این حادثه تلخ تضعیف روحیه شده اند. دیده شده که برخی از آن ها هنگام حاضرشدن سرکار گریه می کنند. این چیزی است که من باور می کنم. این موضوع بسته به هر فرد است که تا چه اندازه برای پذیرش این وضعیت مقاوم است.»

یکی از مسافران نیز در فرودگاه کوالالامپور می گوید: «مالزی باید پافشاری کند. آن ها باید از دنیا بیش از صرف تحقیق مطالبه کنند. آن ها باید بر رهبران دنیا و جامعه بین الملل فشار بیاورند تا چنین حادثه ای نه تنها برای مالزی که برای هیچ کشور دیگری نیافتد.»

بوئینگ ۷۷۷ متعلق به مالزی ایرلاینز هفدهم ژوئیه در حالی که ۲۹۸ سرنشین را حمل می کرد و از آمستردام به سوی کوالالامپور در پرواز بود در شرق اوکراین مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد. تمامی مسافران و خدمه پرواز ام اچ ۱۷ جان باختند.

منبع: یورونیوز

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 001 IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    22 5
    تعهد کاریه؟ من متوجه نمیشم؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      36 1
      منظورش خدمه پروازی هست. خدمه پروازهای مالزی ایرلاین ترسیدن و روحیه لازم برای سوار شدن به هواپیما رو ندارن. خوب حق دارن بیچاره ها.
  • فاطمه تبريزي A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    27 89
    آخييييييييييييييييي پرواز 665 ايران اير از بندر عباس به مقصد دبي هم دقيقا 290 سرنشين داشت ولي چرا كسي ككش هم نگزيد خدمه پروازمونم ريلكس جامعه جهاني هم ريلكس سازمان ملل هم ريلكس خلاصه الان شلوغش كردن
    • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
      63 5
      چی میگی؟ کی ریلکس بود؟ کلا شاکی هستیا...
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
      5 0
      هر دو حادثه دردناک بودن. ای کاش به هردو حادثه یک جور نگاه می شد.