مهر نوشت:

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش شدید برف در جاده های چهارمحال و بختیاری، گفت: از شب گذشته تاکنون به بیش از هشت هزار و ۶۰۰ نفر در جاده های این استان امداد رسانی شد.

برومند جهانگیری با اشاره به امداد رسانی به بیش از هشت هزار و ۶۰۰ نفر در جاده های این استان گفت: این امداد رسانی ها از شب گذشته تاکنون توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

او گفت: در این مدت ۲۲۰ نفر از مسافران استان اسکان اضطراری داده شد و بیش از دو هزار و ۳۰۰ بسته غذایی بین مسافرانی که در برف مانده بودند توزیع شد.

او گفت: ۲۳ مصدوم نیز به صورت سرپایی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر مورد درمان قرار گرفت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شدت بارش برف در جاده های استان بسیار زیاد بود، ادامه داد: بسیاری از خودروها در برف گیر کرده بودند که با کمک نیروهای امدادی مشکلشان حل شد و به راه خود ادامه دادند.

او با اشاره به اینکه ۲۳ پایگاه امداد رسانی هلال احمر به تجهیزات امداد رسانی زمستانی مجهز شده اند، گفت: این پایگاه های امدادی شامل پایگاه امداد و نجات جاده ای، کوهستانی و شهری است.

جهانگیری ادامه داد: هم اکنون در چهارمحال و بختیاری سه پایگاه امداد رسانی کوهستانی، هشت پایگاه امداد رسانی شهری، ۱۰ پایگاه امداد رسانی جاده ای و پنج پایگاه امداد رسانی سیار فعال است.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =