روزشمار انتخابات 92/پژوی آقای جنتی گرانتر از بنز هاشمی است/من کارگردان هیچ نامزدی نیستم

با وجود اینکه سال گذشته در این روزها هنوز تعیین صلاحیت نامزدها مشخص نشده بود اما ستادهای انتخاباتی نامزدها به شدت مشغول فعالیت بودند.

به گزارش خبرآنلاین، ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی فعالیت خود را شروع کرده بودند و به همین ترتیب هجمه های تبلیغاتی علیه کاندیداهای رقیب نیز شدت گرفته بود. تیم تبلیغاتی اسفندیار رحیم مشایی و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم در کانون توجه ها بودند. انتقاداتی که به تیم مشایی می شد عبارت بودند از استفاده از امکانات دولتی، حمایت رئیس جمهور مستقر از یک نامزد انتخاباتی و تبلیغاتی بودن سفرهای استانی محمود احمدی نژاد.

انتقادات از هاشمی رفسنجانی هم مربوط بود به سن و سال هاشمی رفسنجانی و اتهام به نوع زندگی او که منتقدان آن را اشرافی می دانستند. یک مسئله ای که مطرح شده بود خودروی بنز هاشمی رفسنجانی بود که آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه تهران مطرح کرده بود. علی مطهری نماینده مردم تهران که از هاشمی حمایت می کرد در این باره گفت: فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد. آقای جنتی می‌گوید به کسی که سوار بنز می‌شود رای ندهید، ولی بحث برسر این است که اگر برخی مقامات سوار بنز می‌شوند، این کار بنا بر تشخیص تیم حفاظت انجام می‌شود. از طرف دیگر بنزهایی که این مقامات سوار می‌شوند، بنزهای 20، 30 سال پیش است که قیمتش در حد پراید است، به نظرم این حرف خیلی خامی بود.

از آنجایی که دولت در انتخابات نامزد داشت خیلی ها به نقد دولت می پرداختند و احمدی نژاد هم پاسخشان را می داد. احمدی نژاد در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: برخی مسائل را نمی‌شود گفت. به طور مثال در بحث تحریم‌ها که علیه کشورمان صورت گرفته، اقداماتی که ما انجام می‌دهیم در یک نبرد لحظه‌ای و گسترده است. یک تراکنش بانکی که به نفع ما انجام می‌شود بلافاصله آنها واکنش نشان می‌دهند و این به خاطر گستردگی ارتباطات است.

بحث داغ دیگری که در این روزهای مطرح بود بحث کارگردان هایی بود که می خواستند فیلم های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی را بسازند و هر روز در رسانه ها نام برخی از کارگردان ها را مطرح می شد. اصغر فرهادی، پیمان معادی و مانی حقیقی از جمله افرادی بودند که نامشان در این زمینه برده شد که هرسه ساخت فیلم های تبلیغاتی را تکذیب کردند. پیمان معادی گفت: من و مانی حقیقی روح‌مان هم از ساخت فیلم انتخاباتی بی‌خبر است!

2929

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    25 11
    درود برررررررررررررررررررررررر هاشمی