فارس نوشت:

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام خبر فروش بلیت نیم‌بها در «طرح اکران ویژه تابستان» گفت: اکران فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «کلاشینکف»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «امروز» از ۱ مردادماه آغاز می‌شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه امروز این شورا گفت: قرارداد فیلم «خواب‌زده‌ها» در گروه سینمایی آفریقا برای نمایش در نوبت دوم عید فطر و در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد.

او گفت: قرارداد فیلم سینمایی «آتش بس2» در گروه سینمایی فرهنگ بعد از نمایش فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای نوبت دوم اکران عید فطر ثبت شد.

فرجی گفت: اکران فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «کلاشینکف»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «امروز به ترتیب در گروه‌های آزادی، آفریقا، فرهنگ و استقلال از چهارشنبه 1 مرداد ماه آغاز می‌شود. مبنای فروش این فیلم‌ها از 8 مردادماه محاسبه می‌شود.

رئیس شورای صنفی نمایش درباره «طرح اکران ویژه تابستان» گفت: طرح بلیت نیم‌بها از عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور طی دو سانس اول اجرا می‌شود که البته قرار است پوستر تبلیغاتی این طرح آماده و برای چاپ شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    85 0
    خوشبختانه در کشور ما تنها چیزی که مالیات ندارد حرف مفت استدرست یک روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان،از اجرای طرح افطار تا سحر در سینماها با عرضه بلیت نیم بها خبر دادند در حالیکه من دوبار در این مدت به سینما آزادی رفتم و بهای بلیط را کامل پرداختم.جالب اینکه مسئولین این سینما با احمق فرض کردن مخاطبان خود می گویند کلیه سئانسها از 12 شب به بعد نیم بهاست و آنوقت برای بیشتر فیلمهای در حال اکرانشان سئانس 11:59 شب را در نظر گرفته اند که در آن بهای بلیط ،تمام استواقعا تاسف باید خورد به حال اینها که اینگونه پول را می پرستند