اکران تازه‌ترین فیلم پناهی در آمریکا / واکنش‌های مثبت به اثر کارگردان ایرانی

فیلم «پرده» ساخته مشترک جعفر پناهى و کامبوزیا پرتوى که همزمان با تولد پناهی، از یک هفته قبل در آمریکا شده، نقدهای مثبتی را جذب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران این فیلم سینمایی از هفته پيش در سينماهاى آمريكا آغاز شده و در مدت زمانی که از شروع نمایش می‌گذرد، توانسته تا 95 درصد نظرات مثبت را به دست بیاورد. این آماری است که سایت روتن تومیتوز منتشر کرده است.

همین طور تاکنون 16 نقد درباره این فیلم در نشریات معتبری از جمله ورايتى، لس‌آنجلس تاىمز، هاليود ريپورتر، فيلم جورنال، توسط منتقدان صاحب‌نامی از جمله  گادفرى چشاير، دبورا يانگ، لى مارشال، اريك كوهن و ... نوشته شده که از این نوشته 15 نقد مثبت بوده و فقط در يك نقد نویسنده نگاهی نسبتا منفی به فیلم داشته است. همچنین براساس آمار اعلام شده در سایت روتن تومیتوز 71 درصد تماشاگران بعد از تماشای فیلم به آن رای مثبت داده‌اند.

همزمان با اکران این فیلم در آمریکا نسخه‌ای برای دانلود آن در سایت www.closedcurtain.vhx.tv از سوی پخش‌کننده فیلم قرار گرفته است. پخش‌کننده برای مخاطبان خارجی شرایط پرداخت وجه و سپس دانلود را قائل شده در صورتیکه مخاطبان که از ایران وارد این سایت می‌شوند می‌توانند بدون پرداخت فیلم را دانلود کنند. این فیلم جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین را برای سازندگانش به همراه آورد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یزدان A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    9 0
    به این میگن یه پست خیلی خوب..... خبر انلاینن هر از چند گاهی ازین لینک ها بذاری فوق العاده میشه