ایرنا نوشت:

بامداد امروز براثر آتش سوزی پس از واژگونی پراید در جاده بجنورد- شیروان در استان خراسان شمالی هر پنج نفرسرنشین این وسیله نقلیه در آتش سوختند.

مرکز مدیریت راههای استان خراسان شمالی اعلام کرد: براثر واژگونی پراید در جاده بجنورد- شیروان در منطقه سیساب شهرستان بجنورد پنج نفر از جمله راننده این وسیله نقلیه کشته شدند.

این حادثه دلخراش در ساعت چهار بامداد در ا ین جاده رخ داده که به دلیل نامعلومی پراید پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده و تمام پنج سرنشین این خودروی سواری در آتش سوختند.

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای استان خراسان شمالی کارشناسان پلیس راه این استان سرگرم بررسی علت واژگونی و آتش گرفتن پراید هستند.

طبق گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان شمالی در 36 درصد از سوانح رانندگی جاده های این استان در هشت ماهه امسال رانندگان پراید مقصر بوده و در 50 درصد از این حوادث نیز به نوعی یک طرف سانحه پراید دخیل بوده است.

در هشت ماهه سالجاری افزون بر 176 نفر در جاده های استان خراسان شمالی بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که بیش از 60 درصد از کشته شدگان این تصادفات را سرنشینان و رانندگان خودروهای شخصی تشکیل دادند.

46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =