پنج شنبه این هفته، روز پرخبری بود. آخرین روز از رزمایش اقتدار ثارلله، آخرین روز از اجلاسیه خبرگان و واپسین روز از سفر رئیس مجلس به آمریکا. برخی از اخبار مرتبط با این سه رویداد، امروز پربیننده بودند.

دو روز گذشته پیامک هایی با شماره «Razmayesh» به صورت عمومی ارسال شده و در آن اطلاعاتی درباره برگزاری رزمایش ثارالله منتقل می شد؛ اما ماجرای آن پیامک ها چه بود؟
سردار شعباني، معاون عمليات قرارگاه ثارالله (ع) تهران و سخنگوي رزمايش اقتدار ثارالله در گفت وگویی علاوه بر توضیحاتی درباره چگونگی برگزاری همایش، دلایلی برای ارسال پیامک همگانی نیز مطرح کرده. اینجا را ببینید.

در اين رزمايش، جمع 50 هزار نفری گردانهای بسیج و سپاه تهران در قالب رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله با حضور مسئولان کشوری و لشکری در بوستان ولایت برگزار شد.اینجا را ببینید.

تاکيدات رهبري در ديدار با خبرگان

مقام معظم رهبری با بیان اینکه مسئولان به اظهارات بسیار بد مقامات امریکا رسماً پاسخ دهند، فرمودند: مسئولان مطلقاً اجازه فرصت‌طلبی را در داخل به امریکا ندهند. اینجا را ببینید.

روزنامه قانون در صفحه دوم شماره امروز خود، تصویری از آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در اجلاسیه خبرگان منتشر کرد و براي آن شرحي نوشت که جالب بود.اینجا را ببینید.

امروز سالروز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت الله سید علی خامنه ای از سوی حضرت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود که در روز سیزدهم شهریور سال 1364 در حسینیه جماران برگزار شد.اینجا را ببینید. 

اگر اصلاح طلبان پیروز انتخابات مجلس شوند...

 پورنجاتی گفت: اگر مجلس آینده مجلسی باشد که اکثریت قاطع اصلاح‌طلبی داشته باشد و در آن مجلس دکتر عارف هم به عنوان سر لیست اصلاح‌طلبان مطرح شود می‌توان پیش بینی کرد که ریاست مجلس با چه کسی خواهد بود. اینجا را ببینید.

کمتر از شش ماه به آغاز رقابت های انتخاباتی مجلس دهم باقی مانده و هر از چندگاه از بازیگران سیاسی جدیدی در فضای پیشا انتخاباتی رونمایی می شود.اینجا را ببینید. 

امیرعباس سلطانی» عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس از اسناد به‌دست‌آمده جدیدی از زنجانی خبر می دهد که می‌شود ردی از حساب‌های مالی زنجانی را در آن یافت، به‌ویژه در تاجیکستان و مالزی. اسناد به‌دست‌آمده مهم است و می‌تواند مسیر پرونده زنجانی را تغییر دهد.اینجا را ببینید.

رئیس مجلس گفت: صهیونیسم در یک بخشی در جهان در جهت تخریب دین یهود و تروریست‌ها و افراطیون به ظاهر مسلمان نیز در بخش‌های دیگر از منطقه خاورمیانه با اقدامات مذبوحانه خود قصد دارند چهره اسلام را مخدوش کنند.اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =