بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و بنیاد کار گفت: خوشحالیم سه امتیاز این بازی را گرفتیم اما معتقدم این بازی یک بهترین داشت و آن بهترین پرسپولیس بود نه من.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، سوشا مکانی که در کنفرانس خبری در کنار حمید درخشان حضور یافته بود در آغاز این کنفرانس در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی درباره اینکه تیم بنیادکار را چطور دیدید و این تیم چه ضعف هایی دارد گفت: در وهله اول خسته نباشید می گوید به همه و تشکر می کنم از بازیکنان پرسپولیس که روز خوبی داشتند و توانستند برد مهمی را رقم بزنند.
من پارسال در ازبکستان بازی کرده بودم و خوشحالیم که با برد به تهران باز می گردیم و درباره سوال شما هم باید بگویم. بنیادکار تیم بسیار خوبی است که سازماندهی خوبی در فاز حمله و دفاع دارد اما نمی توانم بگویم چه نقطه ضعف خاصی داشته، آنها تیم خوبی هستند و چهار بازی دیگر دارند و هنوز شانس صعود دارند و می توانند با تمرکز و تلاش در بازی های بعدی برای حریفان مشکل ساز شوند و ما هم می دانیم در تهران بازی سختی را با آنها خواهیم داشت.
مکانی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: این پرسپولیس بود که بهترین بود. تشکر می کنم که مرا انتخاب کردند اما بازیکنان پرسپولیس همگی وظایف خود را به خوبی انجام دادند و این پرسپولیس بود که در میدان بهترین بود، نه من.
سوشا در پایان برد پرسپولیس را به هواداران تبریک گفت و تاکید کرد بسیار خوشحالم که هواداران ما خوشحال هستند. ما با دعای خیر آنها بردیم و از هوادارانی که در تاشکند ما را تنها نگذاشتند ممنونیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی جنجال IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    45 7
    ایول سوشا...دمت گرم تو هم مث بقیه عالی بود تو این بازیا...دمت گرم ...اس دق لالیا وارد بحثای آنسوی مرزها نشن...خخخخ
  • فقط سرخ A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    51 11
    خدا وکیلی یه گل صد در صد رو نجات دادی،متشکرم از غیرتت،حلالت باشه پولی که گرفتی.
  • جانباز A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    52 4
    اگه جوگیر نشوید انشاالله درتهران هم میبرید
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    کجا بهترین بازیکن؟ داشت با دستش توپو میزد تو گل باز شانسی خورد به سرش رفت بیرون
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    5 30
    باز لنگیها صداشون در اومد