پرسپولیسی ها موفق شدند در ازبکستان با یک گل بنیادکار را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند به مصاف بنیادکار رفت.این بازی از گروه اول این رقابت ها برگزار شد.پرسپولیس در هفته اول این بازی ها در یک بازی یک طرفه و زیبا در تهران، لخویای پر ستاره را با 3 گل بدرقه کرد و با 3 امتیاز پای به این بازی گذاشت.

بنیادکار بازی را بهتر نسبت به پرسپولیس آغاز کرد اما این شاگردان درخشان بودند که با گذشت زمان آرایش تیمی خود را بدست آوردند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بنیادکار به وجود آورند.

بازی پایاپای در حال انجام بود تا اینکه در دقیقه 19 محمد نوری توپی را برای عالیشاه فرستاد و او با ضربه سر مهدی طارمی را در موقعیت گل قرار داد.موقعیتی که باعث شد تا مدافع حریف با خطا طارمی را متوقف کند و داور هم نقطه پنالتی را نشان دهد.

مثل بازی قبل محمد نوری کاپیتان با تجربه پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زیبا دروازه بنیادکار را باز کرد.پرسپولیس کار را تمام کرده بود.حالا نیاز به این بود که از گل زده دفاع شود تا سرخپوشان با دست پر از ازبکستان راهی تهران شوند.کاری منطقی که معمولا تیم های مهمان در خانه حریف انجام می دهند.اتفاق جالب بعد از گل پرسپولیس شادی بیش از حد پیام صادقیان بود.او که هفته های قبل نسبت به نیمکت نشینی اش معترض بود طوری روی نیمکت خوشحالی می کرد که انگار خودش دروازه بنیاد کار را باز کرده است.

با گل پرسپولیس،بنیادکار فشار را روی دروازه آنها بیشتر کرد.فشاری که با هوشیاری مدافعان پرسپولیس و سوشا مکانی ره به جایی نبرد.در حالیکه نیمه اول رو به پایان بود در دقیقه 42 گابریل توپی را برای عالیشاه پشت مدافعان بنیادکار فرستاد که توسط مدافع این تیم درون محوطه جریمه متوقف شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم بنیادکار حلقه محاصره را تنگ تر و تنگ تر کرده بود.آنها موقعیت های زیادی را  روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که در دو صحنه با واکنش خوب سوشا مکانی همراه شد.در دقیقه 55 مهدی طارمی با یک تکل خوب توپ را از زیر پای بازیکن ازبک خارج کرد،اتفاقی که باعث شد طارمی مصدوم شود تا حمید درخشان یک تعویض اجباری را انجام بدهد.او علی علیپور را جایگزین طارمی کرد.
بازی با حملات بنیادکار ادامه داشت اما مدافعان و بازیکنان پرسپولیس آهنی بودند! و با هوشیاری توپ های ارسالی روی دروازه را قطع می کردند.در روز هایی که درخشان به دفاع تیم ملی و تاکتیک کروش انتقاد می کرد این بار پرسپولیس با دفاع منطقی و چند لایه موفق شد بنیادکار را شکست دهد تا درخشان با کپی از روی دست کروش سه امتیاز حساس را از ازبکی ها بگیرد.
نکته قابل توجه این بازی لباس های پرسپولیس بود.آنها که در هفته های گذشته لباس های یک برند ایتالیایی را می پوشیدند این بار لباس های یک برند دیگر را استفاده کرده بودن.برندی که قطعا با آن هیچ قراردادی ندارند.چه اگر این طور بود نواری همرنگ لباس خود روی آن نمی زدند.در هفته های گذشته بازیکنان پرسپولیس از نداشتن لباس گرم و مناسب برای بازی و تمرین شکایت داشتند و حتی محمد نوری کاپیتان سرخپوشان ادعا کرده بودد که:«لباس های ما را از منیریه می خرند بعد می گویند از خارج می آید.»

با این پیروزی،پرسپولیسی ها از دو بازی 6 امتیاز گرفتند تا به عنوان صدرنشین در گروه اول قرار بگیرند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد 30 از کرمان A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    97 18
    دست همه بچه ها و کادر فنی درد نکنه
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    80 15
    با غیرتا ایول به شیرهایه ایرانی خدا کنه مهدی طارمی مصدوم نشده باشه
  • ادوین A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    72 16
    پرسپولیس زلزله همینه...همینه...
  • بي نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    67 9
    تبريك به همه پرسپوليسيا ايشالا تداوم اين نتايج
  • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    58 41
    زنده باد پرسپولیس درخشان
  • حسن استقلالى RO ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    61 12
    بچه هاى ايران مچكريم...
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    28 47
    بد بازی کردیم اما خدارو شکر دسته پر برگرشتن
  • بی نام EU ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    39 93
    دفاع اتوبوسی و 6 امتیاز شانسی
  • کوشا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    85 18
    آقای / خانوم خبر آنلاین عزیز جور دیگه ای نمیتونستی استقلالی بودنت رو نشون بدی ....منظورم این نظرسنجی فکورانه ات است که 3 پرسپولیسی رو گذاشتی با یه استقلالی این رسم معرفت نیست شما استقلالی ها تا کی میخواهید با دروغ ، رشوه ، داور ، کلک و مهمتر از همه رانت قهرمان بشید و خودی نشون بدید اگه میخوای نظر سنجی عادلانه بذاری تعداد استقلالی و پرسپولیسی رو برابر بذار تا ببینم این اسطوره قلابیتون چندم میشه..... البته میدونم این متنو چاپ نمیکنی چون این خاصیت استقلالی هاست.................
    • سایه A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      7 69
      حقیقت تلخه؟؟؟؟؟خب پرسپولیس بد بازی کرد و با پنالتی برد و معلوم شد اون بازی که مقابل لخویا برد کاملا اتفاقی بوده..و در مورد استقلال که هر چی لایق تیم خودت بود به آبی ها نسبت دادی..البته تیم های بزرگی مثل استقلال همیشه مورد حسادت تیم های کوچک قرار می گیرن...
    • سایه A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      6 47
      حقیقت تلخه؟؟؟؟؟خب پرسپولیس بد بازی کرد و با پنالتی برد و معلوم شد اون بازی که مقابل لخویا برد کاملا اتفاقی بوده..و در مورد استقلال که هر چی لایق تیم خودت بود به آبی ها نسبت دادی..البته تیم های بزرگی مثل استقلال همیشه مورد حسادت تیم های کوچک قرار می گیرن...
  • علي A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    28 49
    اعتقادي به توان مربيگري درخشان نداشته وندارم اما ازحق نگذريم تيم روش دفاعي راخوب انجام دادومن اين رابه حساب عرق ملي وانگيزه بالاي بازيكنان تيم ميگذارم.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    38 8
    الان بهترین موقعیت برای انتقاد از کیروشه
  • رامين A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    11 19
    كپي از روي دست كيروش رو خيلي خوب اومدي
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    15 93
    درسته نماینده کشورمون بود مثل بازیهای لیگ کارشناسان داوری ورود کنن ببینن پنالتی رو طارمی واقعا پنالتی بود یا شانسی بردن چرا سکوت کردین
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      79 5
      حالا شانسی بردن رو میتونیم یه جوری حلش کنیم، فشاری رو که به شما هموطن عزیز اومده رو چکار کنیم؟
    • محمد ح م تلوری A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      34 2
      و همینطور روی عالیشاه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    52 17
    يواش يواش بازي ايران و استراليا هم ميشه كار كيروش
    • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
      22 6
      واقعا. نمي فهمم اين چه وضعه تيتر زدنه. همه مي دونن طرفدار كيروشي؛ نمي خواد ثابتش كني
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    26 38
    پس معلومه سبک بازی مربی سابق رئال مادرید و منچستر چندان هم خاص و پیچیده نیست و یک مربی معمولی مثل درخشان هم میتونه انجامش بده.