برخی مشکلات مطرح شده توسط کاربران خبرآنلاین را می خوانید.

افزایش بی رویه قیمت بلیت حمل ونقل شهری

آقای فرید فرمانی در ایمیل خود آورده است:

 شهرداری تهران بی مهابا بدون در نظر گرفتن فشارهای وارد بر اقشار بدون درآمد و کم درآمد اقدام به افزایش بیست تا پنجاه درصدی بلیط های حمل و نقل عمومی کرد. اما مشکل بزرگتر آن بود که علاوه بر این افزایش قیمت فروش کارت های اعتباری مدت دار یکساله را نیز به دلایل نامعلوم متوقف کردند و برای ما که به دلیل هزینه های سنگین استفاده از تاکسی ناچار به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستیم ضربه ای بسیار بزرگ می باشد. ما حتی راضی به آنیم که با قیمتی بالاتر از پنجاه و پنج هزار تومان بار دیگر این کارتها عرضه شوند اما متاسفانه هیچ نشانه ای از این موضوع نیز ملاحظه نکردیم. جالب آنجاست که حتی یک خبرگزاری نیز به این موضوع نپرداخته در صورتی که بخش عظیمی از شهروندان تهران از این مسأله ضربه خواهند خورد اما مسئولین خیلی راحت هزینه ها را بالا برده و فروش کارتها را متوقف کرده اند بدون آنکه کسی چیزی بگوبد. از شما عاجزانه خواهش دارم که این موضوع را پیگیری نمایید حداقلیک سؤال را برای ایشان مطرح سازید.

 خدمات اینترنت پرسرعت

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشته است:

من مدت یک سال است که مشترک خدمات ADSL شرکت مخابرات استفاده میکنم.
سرویس ثبت نامی من 512 کیلوبایت نامحدود بوده است و برای آن هزینه ای
معادل 20 هزار تومان ماهیانه پرداخت میکنم. مدتی است سرعت اینترنت من به
شدت کاهش یافته است و برای باز کردن صفحات باید دقایقی طولانی صبر کنم!
حتی موقع ارسال این ایمیل از مد Basic Html استفاده کردم که پهنای باند
کمتری مصرف شود. برای پیگیری از طرف شرکت مخابرات شماره 2020دز اختیار
قرار داده شده و من بارها با آن تماس گرفته ام. ولی همچنان کسی پاسخگو
نیست.در حال حاضر هزینه 20 هزار تومان همچنان بر روی قبض تلفن من می آید
ولی از اینترنت خبری نیست!

 محدوده طرح ترافیک

محمدرضا عباسی در نامه ای نوشته است:

 در تاریخ 3 خرداد 92 خبری مبنی بر کاهش طرح ترافیک زوج و فرد اعلام کردید

که در آن خبر آمده بود طرح زوج و فرد از شمال به اتوبان رسالت ختم می
شود!این خبر را نه تنها شما بلکه کلیه خبر گذاری ها اعلام کردند!
معنی این خبر این است که اگر شخصی در اتوبان رسالت باشد نباید به خاطر
زوج و فرد جریمه شود!
ولی ماموران راهنمایی  و رانندگی هر روز در این بزرگراه می ایستد و تعداد
زیادی از خودرو ها را جریمه می نمایند!
اگر پلیس این خبر را اشتباه منتشر کرده گناه مردم چه است که باید جریمه
شوند!اگر هم این مکان در طرح نیست پس چرا جریمه می کنند؟!
لطفا پیگیری نمایید.

 نظام مهندسی تبریز

آقای عباس حیدری نیز نوشته است:

اینجانب دارای پروانه اشتغال نظارت و محاسبات عمران به شماره
01493-300-34
از نظام مهندسی اردبیل هستم. تقریباً از 2 ماه پیش سهمیه
اینجانب و تعداد زیادی از مهندسان با بهانه عدم حضور فیزیکی با یک حدث و
گمان اولیه و بدون اثبات، مسدود شده است. در حالیکه اینجانب در حال حاضر
ناظر چندین پروژه ساختمانی هستم و حضور دائمی در محل اقامت خود دارم. در
این مدت قادر به ارجاع تعداد زیادی از پروژه ها، بدلیل مسدود بودن سهمیه
ام نبوده ام.
عمل نظام مهندسی بر مبنای حدث اولیه و اثبات نشده  کاملاً غیرقانونی بوده
و پروژه هایی که امکان ارجاع آن فراهم نبوده مشمول غرامت است.
در این مدت هیچگونه اقدامی برای بررسی و باز کردن سهمیه انجام نگرفته است.
خواهشمندم شما که صدای مردم هستید این مساله رو در سایت خبری انعکاس بدهید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    16 0
    دستتون درد نکنه!!!!!!!!!!این شد پیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا رو برید با مسوولین مطرح کنید و جوابش رو به ما بگید. آخه پشت هم فقط ایمیل دریافتی از مردم رو ردیف کردن که پیگیری نشد. ما همه به امید رسیدگی برای شما انواع مشکلاتمون رو می فرستیم . دوستان انتظارات ما از شماها خیلی خیلی بیشتره . نا امیدمون نکنید . خسته هم نباشید . میدونم کار شما هم سخته . اما به گرفتاری مردم برسید . شما واسطه ما و مسوولین هستید . گرفتاری ها زیاده . دونه دونه رو وقت بزارید و بررسی کنید.
  • علی DE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    11 1
    ضمن تایید فرمایشات اقای عباسی؛ نکته جالب اینه که در خروجی های بزرگراه همت هم مامور ایستاده که یعنی طرح رو از اونجا اغاز میکنند! و باز جالب تر اینکه برخی خروجی های شرقی و غربی یک خیابان که بزرگراه امام علی را قطع میکند یکی است مثل خروجی خیابان پیروزی که غرب آن جزو طرح است و شرق ان نیست! حال اینکه حضور مامور ناجا در این ورودی به خودرو هایی هم که خواهان ورود به شرق پیروزی را دارند اجازه نمیدهد و خودرو لاجرم باید چند کیلومتری پایین تر برود و از سر چهار راه میثم در بزرگراه محلاتی دور بزند مجدد به شمال امام علی وارد شود تا بتواند به پیروزی برود چرا؟چون مامور محترم حال ندارد 100 متر بالاتر بایستد!! در مورد سایر خروجی ها هم همین مشکل وجود دارد کلا این طرح زوج وفرد فقط به دکانی درامد زا تبدیل شده
  • علی DE ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    14 0
    در مورد کرایه ها هم جالب اینه که همه چیز در ظنر گرفته شده الا صلاح ملت...!! درست از روزی که کرایه ها دو برابر(مثلا 25 درصد!!) افزایش یافته سفر ها هم نصف شده...! 450 تومان پول کرایه اتوبوس در این گرما و با توقف های هزار باره خارج از ایستگاه و کلی اعصاب خورد کنی رو باید بپردازی که تازه مسیر 20 دقیقه ای را یک ساعت و نیم طی کنی.خوب میری 700 کرایه تاکسی میدی که لا اقل وقتت که کلی ارزش داره و برای مسئولان اصلا ارزش نداره هدر نره ..! کارت ها هم که داستانش جداست....جالبه وقتی بنزین رو سهیمه بندی کردن و 7 برابر؛ شعار همه مسئولین رسیدگی به حمل و نقل عمومی بود ولی در عمل میبینیم فقط پول ملته که به جیب عده ای خاص میره و وضع همون وضعه و هیچ تغییری در فرهنگ ملت ایجاد نشده چرا که اصلا هدف این نبوده!!
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 0
    لطفا در مورد کارت های اعتباری مدت دار یکساله که توسط باجه های مترو عرضه نمیشود پیگیری نمائید. چرا شورای شهر قیمتی برای این نوع کارت ها اعلام نمیکند؟
  • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 0
    خبر انلاين در زمينه اين قسمت سايت يعني طرح مشكلات و مطرح كردنش بيشتر فعال باشيد عالي ميشه خدا خيرتون بده مثل برنامه درشهر
  • بی نام A1 ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    1 0
    سلام خبرانلاین از گرانی و کمبود دارو بنویس مخصوصا بیماری های خاص و بیماران مبتلا به سرطان. خبرانلاین از کمبود شیرخشک در شهرستانه ها هم خبری بگیرید با تشکر
  • سروش آموزگار IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    در شهرستان چناران از توابع استان خراسان رضوی بنا به تصمیم رئیس اداره معاون آموزشی 10 ساله یک مدرسه راهنمایی که رشته شغلی اصلی وی آموزگاری است به مقطع دبستان برگشته و آموزگار پایه اول که حساس ترین پایه از جهت سواد آموزی برای اولیاء است بدون حتی کوچکترین کلاس آموزشی شده است؟ سئوال اینجا است آیا پر کردن فیزیکی کلاس درس و رعایت بدون انعطاف بخشنامه مهم است یا کیفیت آموزشی؟؟
  • نیلوفر ب. IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    1 2
    سلام مامان من کارمند است الان که ساعت کارش زیاد شده وقتی خونه می رسه واقعا" حالش بده زمانی که ساعت کارشان تا 2:30 بود می گفت کسانی که بعد از ساعت 2:30 برای اضافه کار می مانند عملا" هیچ کاری انجام نمی دهند همیشه دلش برای هدر رفتن انرژی وسایر منابعی که در مدت اضافه کار کارمندان تلف می شد می سوخت دیروز وقتی او را با آن همه خستگی دیدم خیلی دلم سوخت من که دانشجو هستم شاید نیازم به حضور او در خانه زیاد نباشد ولی خواهرم که کوچکتر از من هست چی ؟ چون مامان من گردن درد وکمر درد داره وهمان ساعت کاری را به زور تحمل می کرد حالا به نظر شما افزایش ساعت کاری واقعا" به افزایش بهره وری کمک خواهد کرد وقتی نتونه به کار خونه برسه چی ؟
  • نقشه بردار A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ما نقشه برداران از نظام مهندسى شكايت داريم جرا بعضى ها سهميه نامحدود دارند جرا توى روزنامه همشهرى شركت ها بدنبال اعضا هيت مديره ميكردند جرا تعرفه خدمات نقشه بردارى از سال ٨٨ تا بحال افزايش نداشته جرا تعرفه نقشه هاى تفكيكى با دلار ٧ تومان محاسبه شده
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    1 0
    سلام در شهر همدان دزدى از منازل بسيار زياد شده، به قدرى كه كمتر كسى را مى بينيم كه دزد چيزى از خانه آنها ندزديده باشد!!! اين دزدها بسيار حرفه اى هستند، از راههاى خيلى بعيد و با امكانات خاصى وارد منازل مى شوند و عمدتا به دنبال طلا مى گردند. اما تا بتوانند پول و وسايل قيمتى كوچك را هم با خود مى برند. حتى مواقعى هم كه صاحبخانه در منزل است هم وارد مى شوند. پليس همدان هم بدون هيچ تلاشى براى يافتن آنها بعد از بازديد از خانه هايى كه مورد سرقت قرار گرفته مى گويد: دزدى خيلى زياد شده، بيشتر مراقب باشيد!! بعد از نگارش شكايتنامه از دزدى صورت گرفته، نيروى انتظامى هيچ مسئوليتى براى يافتن و دستگير كردن سارقين به عهده نمى گيرد. پس چه كسى مسئول است؟ چرا پليس اينقدر ضعيف عمل مى كند؟ پس پليس به چه كار مى آيد؟