ایسنا نوشت:

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم با برخورداری از توان مدیریتی و سوابق کاری متعدد، موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی در خصوص احتمال رای آوردن وزیر پیشنهادی علوم در مجلس، گفت: خوشبختانه فرهادی از توان مدیریتی و کارنامه درخشانی برخوردار است و تصور می‌شود که بتواند اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورد.

او با بیان اینکه باید برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون مربوطه بررسی شود، گفت: بدون شک فرهادی برنامه‌های مدون و متعددی برای وزارتخانه علوم و تحقیقات دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهادی در دولت های گذشته هدایت وزارتخانه های بهداشت و درمان و علوم و تحقیقات را نیز برعهده داشته است، گفت: این سوابق می تواند در کسب رای اعتماد برای وزیر پیشنهادی علوم موثر باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه رشته تخصصی فرهادی پزشکی است، گفت: البته مجلس انتظار داشت فردی دارای تخصص غیرپزشکی برای وزارت علوم و تحقیقات از سوی دولت پیشنهاد شود.

او با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم مورد تایید بسیاری از نیروهای انقلابی است، گفت: امیدواریم فرهادی بتواند با رای حداکثری و قاطع نمایندگان، سکان هدایت وزارت علوم را بر عهده گیرد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    6 0
    اقایان نماینده، میخواهید رئیس جمهور برادران دانشجو را برای وزارت علوم معرفی کنند؟؟
  • قاسم A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    8 1
    ما به اقای روحانی یادآوری میکنیم از اختیاراتش منحل کردنه مجلسه.