پرسپولیس بردن بلد نیست/ تساوی مقابل سایپا در روزی که سرخپوشان دو گل جلو بودند

بازی سایپا - پرسپولیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید، آن هم در شرایطی که سرخپوشان دو گل از حریف جلو بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس كه واقعا امسال می تواند یكی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول باشد، در مسابقه با سایپا بازی را خوب شروع كرد. سرخپوشان در دقیقه 30 این مسابقه توسط احمد نوراللهی به گل اول مسابقه رسیدند. 8 دقیقه بعد مهدی طارمی گل دوم را زد.

دو گل در نیمه اول، نوید یك برد را به هواداران پرسپولیس می داد؛ نوید اتفاقی كه برای پرسپولیسی ها بسیار خوشحال كننده شده چراكه آن‌ها تا پیش از این مسابقه تنها 7 بازی را برده بودند. اما یك گل به خودی در دقیقه 45، استرس را به تیم و هواداران برگرداند. پرسپولیس با برد دو بر یك به رختكن رفت اما سابقه بد سرخپوشان در حفظ نتیجه، هیچ جای امیدی برای هواداران نمی گذاشت.

نیمه دوم شروع شد و پرسپولیس با روال عادی كار را دنبال كرد. این تیم حتی در دقیه 62 توسط نوری به یك گل رسید اما داور این گل را قبول نكرد و نمایش صحنه آهسته این گل نشان می داد كه داور به درستی خطای هند محمد نوری زننده این گل را گرفته است. نوری یك دقیقه بعد در محوطه جریمه پرسپولیس روی بازیكن سایپا خطا كرد و داور پنالتی گرفت. حامد شیری در دقیقه 64 این ضربه پنالتی را تبدیل به گل كرد.

بازی مساوی شد؛ همان طور كه هواداران سرخپوش انتظار آن را داشتند. پرسپولیس این فصل طوری نتیجه گرفته كه كمتر تماشاگری را به نتایجش خوشبین نگه داشته است. حالا این تیم 25 دقیقه وقت دارد تا نتیجه را جبران كند. اما شاید بسیاری از هواداران این تیم، انتظار برد نداشتند و در همین حد كه پرسپولیس بتواند مساوی را حفظ كند، برایشان كافی بود. پرسپولیس در دقایق باقی مانده نتوانست هیچ كاری كند و البته سایپا هم در رسیدن به گل ناكام بود. 90 دقیقه تمام شد و داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفت. 

در دقیقه 95 این مسابقه سایپایی‌ها توپ را وارد دروازه پرسپولیس كردند اما داور گل آن‌ها را قبول نكرد. دقایق تلف شده مسابقه به جز این گل مردود و 3 كارت زردی كه داور به بازیكنان دو تیم داد، صحنه دیگری نداشت و مسابقه با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =