۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار کاغذ در خیابان شوش خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک انبار کاغذ در ساعت 13:20 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه نظیر خودروی حامل تجهیزات تنفسی و ... به محل حادثه واقع در خیابان شوش غربی اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل تصریح کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در انباری دو طبقه به وسعت 200 مترمربع رخ داده و سقف شیروانی آن کاملا سوخته بود.

وی با بیان اینکه طبقه دوم این ساختمان نیز کاملا شعله‌ور شده و آتش هر لحظه در حال سرایت به انبارهای مجاور بود، گفت: در پی حادثه بخشی از سقف نیز تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

ملکی با بیان اینکه این انبار مملو از کاغذ، کارتون و مقوا بود که اکثر آن در شعله‌های آتش سوخت، گفت: این حادثه خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت اما خوشبختانه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد:‌ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =