پاسخ جنتی به معترضان در مراسم تودیع و معارفه/مدیریت ارشاد اصفهان برای حجت‌الاسلام ارزانی کم نیست؟

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان با حاشیه های جالبی همراه بود که از آن جمله پاسخ جنتی به معترضانی از اداره ارشاد اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در اصفهان ، از حاشیه های مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان حضور کارکنان اخراجی از اداره ارشاد اصفهان و دست گرفتن پلاکاردی در اعتراض به این امر با این مضمون بود که جناب آقای جنتی 15 نفر از نیروهای قراردادی اداره ارشاد اصفهان از ابتدای سال 94 بدون قصور از کار خود اخراج شده‌ایم؛ اخراج چرا؟!»

با توجه به عدم اعتنای وزیر اشاد به این پلاکارد و در حالیکه جنتی در حال اتمام سخنرانی خود بود، چند تن از کارکنان اخراجی به پا خواستند و با صدای بلند به شکل مکرر مشکل خود را شرح و تقاضای جواب دادن وزیر ارشاد را داشتند که جنتی بازهم به این مسئله ترتیب اثر نداد.

درست زمانی که سخنرانی جنتی به پایان رسید و وی در حال پایین آمدن از سن بود توجه حضار به جای دست زدن برای وی به افراد معترض جلب شده بود و از این رو وزیر به روی سن بازگشت و با اظهار اینکه سخنان شما را شنیدم معترضان را دعوت به سکوت کرد.

وی اظهار داشت: آقای قطبی این مشکل را قبلا برای من مطرح کردند و من نیز در تهران حل این مسئله را با جدیت دنبال کردم.

وزیر ارشاد افزود: صبح امروز نیز با استاندار اصفهان در این ارتباط صحبت کردم اما این موضوع دارای گیرهای قانونی است چراکه تعدادی از افرادی که با آنها قراداد بسته شده شناسه ندارند و به هیمن دلیل دچار جدایی استخدامی شدند و باید برای این مسئله راهی پیدا کرد.
وی با توجه به اینکه تعدادی از فرزندان شهدا نیز در میان افراد اخراجی بودند بیان داشت که مشکل این افراد تقریبا رفع شده است.

قطبی به دفتر تبلیغات بازگشت/ارزانی از دفتر تبلیغات مهمان ارشاد شد

جنتی در بخشی از سخنان خود به این نکته اشاره کرد که گرچه به دلیل اصرارهای واعظی مدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام قطبی از اداره ارشاد اصفهان رفت اما در عوض فردی فرهیخته دیگری بازهم از دفتر تبلیغات این سمت را برعهده گرفت و این مسئله را به نوعی بده بستان از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تشبیه و از ایثارگری مدیر این دفتر در این راستا تشکر کرد.

از نکات جالب این مراسم این بود که پس از مدتها شاهد مراسم تودیع و معارفه ای بود که با شادی انجام شد و مدیر کل ارشاد اصفهان بدون بغض و با رویی خوش سمت خود را به دیگری واگذار کرد.

گفتنی است با توجه به اینکه حجت الاسلام ارزانی سالها در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و همچنین به عنوان رئیس دبیرخانه ادیان توحیدی مشغول فعالیت بوده است و با توجه به سابقه علمی، فرهنگی و سفرهای تبلیغی وی به بیش از 45 کشور جهان، بسیاری از کارشناسان معتقدند سمت مدیرکلی ارشاد اصفهان برای فردی با چنین سابقه پرباری بسیار کم است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =