وزیر ارشاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان با انتقاد از سیاست زدگی در بخش های مختلف کشور اظهار داشت: در طول روزهای گذشته پیام‌های بسیار زیادی از افراد ناشناسی در وایبر و واتس آپ در ارتباط با انتخاب مدیر ارشاد اصفهان دریافت می کردم.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین در اصفهان، علی جنتی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان اظهار داشت: یکی از مشکلات کشورما سیاست‌زدگی و نگاه کردن همه مسائل با عینک سیاست است.
وی افزود: در طول روزهای گذشته پیام‌های بسیار زیادی از افراد شناس و ناشناسی در وایبر و واتس آپ پیام دریافت در ارتباط با انتخاب مدیر ارشاد اصفهان دریافت می کردم.
جواب وزیر ارشاد به به پیامک‌های با شماره ناشناس
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همین دیشب پیام ناشناسی دریافت کردم که ارزانی را به عنوان مدیر کل ارشاد اصفهان انتخاب نکرده و فلان شخص را برگزینم که من نیز به وی جواب دادم که اصلا شما چه سمتی داری که در این ارتباط تعیین تکلیف می کنی.
وی با اشاره به اینکه برای پیشبرد فرهنگ باید از سیاست زدگی به شکل جدی جلوگیری شود، تاکید کرد: سیاست دولت در انتخاب مدیران دوری از سیاسی نگری و انتخاب افراد معتدل است  و دولت یازدهم به دنبال جذب افراد به دور از گرایش اصلاح‌طلبی و اصولگرایی است.
جنتی اضافه کرد: حجت‌الاسلام ارزانی گرایش سیاسی نداشته و دغدغه اصلی او خدمت به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام ارزانی جزو چهره های نام آشنای اصفهان است که سالیان دراز در زمینه فرهنگی فعالیت داشته و دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی، صاحب تجربه در داخل و خارج کشور و آشنا با مسایل اجرایی است.  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات قطبی مدیر کل قبلی ارشاد اصفهان بیان داشت: در طول این مدت حجت الاسلام قطبی با اخلاص، تواضع و پشتکار و آینده نگری فعالیت های زیرساختی برای استان اصفهان انجام و علی رغم محدودیت ها از نظر تامین اعتبار فرهنگی و برخی کارشکنی ها به کار خود ادامه داد.
وی  تاکید کرد: در طول 35 سال گذشته در سمت‌های مختلف خودم افرادی را برای مدیریت انتخاب کردم که دارای تدین، معتقد به نظام و ولایت فقیه و دارای تخصص و تجربه اجرایی در کار باشد و فارغ از این مسائل به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =