سرمربی تیم ملی المپیک ایران می‌گوید برنده واقعی بازی امروز هواداران بودند.

ایسنا نوشت:محمد خاکپور پس از پیروزی پرگل مقابل افغانستان اظهار کرد: برنده بازی امروز تماشاگران بودند که انرژی مثبتی به بازیکنان دادند و باعث شدند بازی زیبایی را شاهد باشیم. به حسین صالح هم تبریک می‌گویم که با بضاعت افغانستان تیم خوبی را ساخته که از انگیزه بالایی بهره می‌برد.

او ادامه داد: ما یک بازی خوب و منطقی را ارائه کردیم. از بازیکنانم به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم.

خاکپور درباره خط دفاعی تیمش گفت: از روز اولی که بازی‌ها را شروع کردیم برنامه ما این بود که در کل تورنمنت هیچ گلی دریافت نکنیم. خوشحالم که تا به امروز این اتفاق رخ داده و امیدوارم در بازی های آینده هم دروازه ما بسته بماند. اگر در بازی‌های آینده هم هر 11 بازیکن وظایف خود را به خوبی انجام دهند تیم ما سازماندهی خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا پس از تعویض جهانبخش بازوبند کاپیتانی به روزبه چشمی رسید؟ گفت: در تیم ما 23 کاپیتان وجود دارد و چنین مسائلی اصلا مطرح نیست. وقتی جهانبخش تعویض شد اصلا متوجه نشد که برزای وارد زمین می‌شود. به همین دلیل بازوبند را به چشمی داد که البته بعدا چشمی بازوبند را به برزای داد.

خاکپور درباره دیدار تیمش برابر عربستان هم گفت: عربستان تیم خوبی است که فوتبال منطقی و حساب‌شده‌ای بازی می‌کند. از آنها شناخت کافی داریم و امیدوارم یک بازی منطقی را مقابل این تیم ارائه کنیم.

در ادامه خبرنگاری خطاب به خاکپور گفت در بعضی صحنه‌ها مدافعان ایران از مهاجمان حریف دریبل می‌خوردند، این موضوع نگران کننده نیست؟ که وی پاسخ داد: من این موضوع را در زمین ندیدم. باید یک بار دیگر فیلم بازی را ببینم تا متوجه شوم این اتفاق افتاده یا خیر اما مدافعان ایران بسیار سخت‌گیرانه و باهوش عمل می‌کنند. البته وقتی تیم در فاز حمله است ممکن است مهاجم حریف توپ را بگیرد و از یک یا دو بازیکن ما عبور کند. این موضوع کاملا طبیعی است.

او درباره حضور هواداران پرتعداد افغانی هم گفت: حضور زیاد هواداران انرژی زیادی به بازی داد. من این موضوع را تحسین می‌کنم. باید از خودمان بپرسیم که با فوتبال چه کرده‌ایم که هواداران با فوتبال قهر کرده‌اند. امروز زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور داشتند لحظه‌ای یاد دوران بازی خودم افتادم. امیدوارم همیشه و در همه بازی‌ها ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شود. امیدوارم در دیدار مقابل عربستان هم تماشاگران ایرانی ما را تنها نگذارند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    باید از خودمان بپرسیم که با فوتبال چه کرده‌ایم که هواداران با فوتبال قهر کرده‌اند. از اون رفیق بغل دستی ات بپرس
    • یک ایرانی A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      9 15
      ازمایلی کهن بپرسه یاازکفاشیان ورفقای غیرفوتبالیش،توچندسالته که نمیدونی وقتی مایلی کهن سرمربیه تیم ملی بود ۱۰۰هزارتماشاچی به ورزشگاه میامد،حتما سنتون به مقدماتی ۹۸نمیخوره که بااون نسل طلایی که مایلی کهن ساخت واون بازیهای زیبا همواره آزادی لبریزازتماشاچی بود،ضمنا سالهاست که مایلی کهن توفوتبال وجودنداره و حدودپنج ساله که فوتبالمون دست دوست عزیزتون کیروشه که بااون سبک اتوبوسیش واون نتایجش هوادارارو خونه نشین کرده ولیگ رو بی انگیزه
    • محمدعلی RO ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
      12 19
      رفیق بغلیت....سطح ادبت منو کشته
    • یک ایرانی RO ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
      5 11
      رفیق بغلیش مایلی کهنه،زمانیکه سرمربی تیم ملی بودآزادی پرازهواداربود،مقدماتیه ۹۸باساختن نسل طلایی۹۶بهترین نتایجو میگرفت وزیباترین بازیهاروانجام میداد وبهمین دلیل هوادارزیادبود،حالا که پنج ساله کیروشه هوادارنداریم،این دلیل اصلیشه
  • بی نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    14 2
    علت تعداد کم تماشاگران مربیان بی سواد وپر مدعا است.
  • بی نام AU ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    14 6
    اگه نمیدونی چرا مردم با فوتبال قهر کردن بذار بهت بگم چون به شعور و خواستشون توهین شده این فوتبال برای مردمه و مردم هم کروش رو میخوان مردم موافق نظرات دبیر کل جدید فوتبال نیستند چون شما و دوست بغل دستی ات آزمون و جهانبخش رو با نقشه قبلی به تیم امید آوردید و خواسته یا ناخواسته با پروژه ضد کروشی وزارت ورزش همراه شدید چون شما رزومه قابل تاملی برای هدایت تیم های ملی ندارید و در مراحل بالاتر با تیم های پرقدرت قطع به یقیین به مشکل خواهید خورد