۰ نفر
۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان گفت: در روزهای پایانی سال با کمبود و گرانی پرتقال مواجه شدیم و در میادین قیمت آن به حدود ۶۰۰۰ تومان رسید چون قیمت بالا دلیلی بر کمبود کالا محسوب می‌شود.

حسین مهاجران اظهار کرد: قیمت سیب و پرتقال در مقایسه با سال گذشته افزایش نیافته و قیمت خیار نیز نسبت به سالهای قبل ارزانتر و مناسب‌تر است.

وی گفت: موز به میزان کافی رنگ آمیزی شده و در مقایسه با سالهای گذشته نه تنها قیمت آن افزایش نیافت بلکه با کاهش قیمت نیز مواجه شد.

*ذخیره پرتقال شب عید ما از پرتقال‌های شمال


مهاجران در ادامه با بیان اینکه بارش برف در اواخر سال ۹۲ باعث آسیب دیدن درختان پرتقال شده و همین موضوع منجر به کمبود پرتقال در روزهای پایانی سال گذشته شد گفت: ذخیره پرتقال شب عید ما از پرتقال‌های شمال است نه جنوب؛ به همین دلیل بارش برف در شمال کشور منجر به کمبود آن شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی پرتقال‌ها تا ۱۲ هزار تومان هم در مغازه‌ها فروخته می‌شوند گفت: این پرتقال‌ها کوهستانی هستند که البته به اتمام رسیدند. رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان همچنین درباره بیشترین میزان شکایت از واحدهای صنفی در ایام پرتقاضای سال گفت: خوشبختانه امسال میزان شکایتها نسبت به سال گذشته کمتر بود و میزان رقابت در بین واحدها برای جذب مشتری افزایش یافته بود و برخورد مغازه داران نیز با ارباب رجوع بسیار خوب بود.

وی در عین حال تاکید کرد: اگر گرانفروشی و یا هر مورد اعتراض دیگری به ما ارسال شود سریعا به آن رسیدگی می کنیم.

 

302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =