نامه نیوز نوشت:

مهدی هاشمی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان باهنر مبنی بر اینکه ائتلاف اصولگرایان باید درون گروهی و بدون حضور اصلاح طلبان باشد گفت: قطعا یکی از راهکارهای اصلی و مهم تفاهم، توافق، هماهنگی و هم افزایی بین اصولگرایان است و باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد .

او گفت: اصولگراها باید بین خودشان یک تفاهمی را ایجاد کنند، قطعا این ائتلاف می‌تواند آن حداکثر انتظارات را تامین کند در این میان اگر اصلاح طلبان ارزشی بخواهند اصولگرایان را همراهی کنند ما مانع آنها نمی شویم.

این نماینده اصول گرای مجلس در مورد مصداق این اصلاح طلبان ارزشی نیز گفت: فعلا نمی توانیم مصداق ها را بگوییم.

هاشمی در مورد احتمال حضور برخی تندروها در این ائتلاف درون جناحی و خطرات آن برای جریان اصولگرایی گفت:طبیعتا وقتی اصولگراها با همدیگر یک وحدت و همبستگی و وفاقی را ایجاد کنند یک خط قرمزهای و مدیریتی را بر اعمال و رفتار و برنامه هایشان خواهند داشت.

او گفت: اگر قرار باشد حرکت و فعالیت اصولگراها نظام مند و چارچوب دار باشد، قطعا رفتارهای برخی تندروها به جریان اصولگرایی ضربه خواهد زد بنابراین اگر برنامه و خط قرمزی باشد باید همه در امتداد آن حرکت کنند .

نماینده تهران درخانه ملت گفت:رفتار تندروها باعث سختی یا کندی حرکت و شکاف در جریان اصولگرایی می شود که باید از ان پرهیز شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    4 1
    یه لحظه فک کردم همون "م.ه" معروفه...