ایران نوشت:


پسر جوان وقتی دید نمی‌تواند هزینه عروسی‌اش را تأمین کند تصمیم به دزدی گرفت. چندی پیش تعدادی مالباخته با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران از سرقت گوشی‌های تلفن همراه گرانقیمت خود خبر دادند.
مالباختگان همگی در شکایت خود اعلام کردند پسر جوانی با یک موتورسیکلت، موبایل آنها را قاپیده و فرار کرده است که با اعلام این شکایت‌ها موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.
در ادامه تجسس‌ها در حالی که این سرقت ها ادامه داشت پسر جوانی پس از قاپیدن موبایل یک مرد، در تعقیب و گریز پلیس دستگیر شد. این پسر ۱۹ ساله پذیرفت دزد گوشی‌های تلفن همراه است و در بازجویی‌ها به مأموران گفت: چند وقت دیگر باید عروسی کنم و خرج عروسی ندارم برای همین تصمیم گرفتم گوشی تلفن همراه سرقت کنم.
وی ادامه داد: من این گوشی‌ها را هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان می‌فروختم تا بتوانم خرج عروسی‌مان را در بیاورم. حتی یکی از طعمه‌هایم دوست نامزدم بود و چون گوشی تلفن همراهش خیلی گرانقیمت بود آن را سرقت کردم.  با اعتراف این پسر، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات درخصوص شناسایی مالباختگان دیگر این پرونده ادامه یافت. ‎

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =