مهر نوشت:

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از بهبود تمامی مسموم شدگان حادثه یکی از استخرهای قم خبر داد و علت آن را قصور یکی از پرسنل تاسیساتی استخر مذکور عنوان کرد.

حسن عابدی گفت: خوشبختانه مشکلی که در یکی از استخرهای سطح قم در اثر قصور یکی از کارکنان ایجاد شده بود حل شده است و مسمومین این حادثه در سلامتی کامل به سر می‌برند.

او گفت: در حادثه چند روز گذشته استخر حجاب قم به علت قصور و بی‌توجهی یکی از کارگران تاسیسات استخر و فعال شدن گاز کلر ۲۵ نفر مسموم شدند که حال تمامی آن‌ها مساعد است و نگرانی‌ها از این بابت رفع شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در آخرین سانس کاری یکی از استخر‌ها، که در اختیار مستاجر بوده است، فعال شدن گاز کلر منجر به مسموم شدن ۲۵ نفر شد.

عابدی گفت: پس از پیگیری‌های لازم توسط مسئولان اداره کل ورزش حال عمومی تمامی این عزیزان مساعد است و مسموم شدگان پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند که تنها یک نفر به علت حساسیت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تحت مراقبت ویژه قرار گرفته که طبق اعلام پرسنل بیمارستان امروز مرخص می‌شود.

او گفت: با وجود سیستم فشارشکن و انژکتور و همچنین سالم بودن سیستم فنی و تاسیسات استخر مزبور، کار‌شناس تأسیسات این استخر که می‌بایست مایع کلر را از طریق سیستم تاسیسات تزریق نماید جهت تسریع در انجام کار خود اقدام به ترکیب و تزریق کلر به صورت مستقیم کرده است که این رخداد عامل چنین اتفاقی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: وضعیت این حادثه پس از بازرسی و بررسی موضوع مشخص شد و اقدامات لازم قانونی جهت برخورد قاطع با مسببان حادثه انجام شد.

عابدی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه از تمامی مردم شریف قم عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که با رعایت کلیه ضوابط ایمنی و بهداشتی از سوی مدیران امکان ورزشی شاهد این گونه حوادث ناگوار در سطح استان نباشیم.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    تا چه زمانی باید سهل انگاری ادامه داشته باشد؟؟