تسنیم نوشت:

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع ابرقدرت‌های جهانی از جنایات اسرائیل در غزه را «یک لکه ننگ در تاریخ دیپلماسی غرب و به ویژه آمریکا» توصیف کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ستایش مقاومت مردم سرزمین‌های اشغالی و به ویژه غزه، اظهار داشت: شاید امپریالیسم رسانه‌ای غرب با خبرسازی‌ها حقیقت را کتمان و گاه معکوس و وارونه کنند، اما دفاع از مظلوم، وعده خداوندی است که در طول سال‌های اشغال فلسطین به کرات دیده‌ایم.

وی دفاع ابرقدرت‌های جهانی از جنایات اسرائیل در غزه را یک لکه ننگ در تاریخ دیپلماسی غرب و به ویژه آمریکا دانست و گفت: مدعیان حقوق بشری، جنایات علیه مردم بی دفاع مخصوصاً زنان و کودکان بی‌گناه غزه را دفاع یک لشکر تا بن دندان مسلح می‌دانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شکست اسرائیل در غزه را به دنبال ناکام ماندن تجاوزهای آن به لبنان، سرآغاز هزیمت تاریخی تروریسم دولتی صهیونیست‌ها دانست و افزود: ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها، مقاومت و مردم فلسطین را مجبور به چاره اندیشی در تقویت ابزار دفاعی و تسلیحات بازدارنده کرد و الان هیچ‌جا در داخل سرزمین‌های اشغالی امن نیست.

آقای صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین اوضاع مردم فلسطین، به ویژه در غزه اظهار داشت: مردم فلسطین همیشه انقلاب اسلامی را پشتیبان خود در مقاومت می‌دانند و به همراهی با ایران افتخار می‌کنند.

وی با تشکر از سیاست‌های راهبردی ایران در مسئله فلسطین، گفت: ثبات این سیاست‌ها، در طول این سال‌ها نشان از منطقی بودن و اصولی بودن حمایت از مردم فلسطین در شرایط مختلف است.

سفیر فلسطین در تهران با ستایش از نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای آشنایی مردم ایران با نقشه‌های شوم استکبار و جنایات صهیونیست‌ها، یادآور شد: هنوز هم موضع‌گیری‌های ارزشمند جنابعالی، مایه دلگرمی ما، مردم و گروه‌های مقاومت است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسروی A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    5 13
    اقای هاشمی دفاع شما ازفته ۸۸ چطور