سرانجام شصت‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن نیز پس از 12 روز پر فراز و نشیب به پایان راه خود رسید.

شهاب حسینی به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برگزیده شد. بازی درخشان حسینی در فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی این جایزه را برای او به ارمغان آورد. اینجا را ببینید.

آتنه فقیه‌نصیری با حضور در یک برنامه تلویزیونی در سخنانی خطاب به مخاطبان از بیماری ام اس خود که مدتی است به آن مبتلا شده است سخن گفت و این بیماری را برای یک نعمت بر شمرد. اینجا را ببینید.

سیاست

وزیر دفاع گفته است: سردار احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارات رژیم صهیونیستی هستند. اینجا را ببینید.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر وحدت کلمه نیروهای حامی دولت و اصلاح‌طلبان حفظ شود هیچ یک از نقاط حساس مجلس در اختیار افراطیون قرار نخواهد گرفت. اینجا را ببینید.

اقتصاد

برخی کارشناسان خودرو عقیده دارند که خودرو جدید آستون مارتین که به تازگی رونمایی شد زیباترین خودرو سال 2016 است. اینجا را ببینید.

هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود ۲۰ دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست. اینجا را ببینید.

جامعه

پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار ویدیویی از دو سارق آدم‌کُش از شهروندان خواست که این افراد را شناسایی کنند. اینجا را ببینید.

فرماندار شهرستان استهبان گفت: در درگیری بین دو جوان در استهبان فارس یکی از آنها کشته و دیگری زخمی شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی دستاوردهای خبری ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم کن را تبریک گفت. اینجا را ببینید.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد فرد کشته شده در حمله هوایی نیروهای آمریکایی «ملا اختر منصور» نیست. اینجا را ببینید.

ورزش

گویا یکی از دیپلمات های ایرانی که در محل حاضر بود به مسئولان آمریکایی اعتراض کرد. اینجا را ببینید.

مظلومی به هیچ وجه در جریان جذب وریا غفوری به تیمش نبود. اینجا را ببینید.

دانش

ایده کمک به فرایند یادگیری در خواب اگر چه عجیب به نظر می‌رسد اما ظاهرا پایه‌هایی علمی دارد. به گزارش دویچه وله،به نظر می‌رسد که بتوان خوابید و همزمان به صورت هدفمند حافظه بلندمدت را تقویت کرد اینجا را ببینید.

اگرچه تصاویر ماه ثابت کرده پرچمهای آمریکایی که در جریان ماموریت‌های آپولو در خاک این قمر قرار گرفتند، هنوز در آن وجود دارند، اما دانشمندان اکنون می‌گویند که آن‌ها احتمالا در مواجه با تابش خورشید، سفید شده‌اند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

سالهای اخیر بازار تبلت خراب‌شده است و شاید وجود تعداد زیادی از این محصول در رنج 6 اینچی که هم تبلت هست و هم تلفن، انتخاب را دشوار ساخته است. اینجا را ببینید.

باهم نگاهی به بهترین فبلت‌های های (گوشی هوشمند بالاتر از 5.5 اینچ تا 7 اینچ را فبلت می‌گویند) موجود بازار، ادیشن ماه می 2016 می‌اندازیم. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

به بهانه دریافت نخل طلای جشنواره کن به خاطر فیلمنامه فیلم «فروشنده»، صفحه اینستاگرام ماهنامه خط خطی این کاریکاتور اصغر فرهادی را بازنشر داده است. اینجا را ببینید.

روزنامه قانون در صفحه طنز خود این تصویر را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

خدادادعزیزی در این عکس اوقات فراغتش را با طوطی تربیت شده می گذراند. اینجا را ببینید.

ویدیوی کوتاهی می‌بینید از مصاحبه ترانه علیدوستی بازیگر فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی که با خبرنگار حاضر در فرش قرمز جشنواره کن، به زبان انگلیسی، گرفته شد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

سرانجام شصت‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن نیز پس از 12 روز پر فراز و نشیب به پایان راه خود رسید. اینجا را ببینید.

بازی در فیلم «فروشنده» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

دوشنبه هفته گذشته نمایندگان مجلس برای معافیت سربازی و برخی قوانین مرتبط با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به جمع بندی جدیدی نسبت به قانون قبل رسیدند. اینجا را ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =