انتشار فایل صوتی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس باعث شده بود که هواداران استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) در این باره به صحبت بپردازند.

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن امروز (چهارشنبه) ساعت 17:30 در زمین شماره دوی آزادی برگزار شد. اینجا را ببینید.

مدافع راست پرسپولیسی ها به احتمال فراوان دیگر در این تیم نمی ماند. اینجا را ببینید.

بین الملل

یک فروند هواپیمای نظامی بی ۵۲ آمریکا در خلیج گوام سقوط کرد.اینجا را ببینید.

اداره هوانوردی غیرنظامی دولتی آذربایجان اعلام کرد که یک هواپیمای باری این کشور همراه با 9 سرنشین در افغانستان سقوط کرد.اینجا را ببینید.

سیاست

رضا سلیمانی مسوول روابط عمومی مجمع تشخیص در روزنامه اعتماد نوشت:انتشار تصویر دیدار خانم فائزه هاشمی با خانم فریبا کمال‌آبادی، زندانی بهایی که به مرخصی آمده بود، یک‌بار دیگر سوژه و بهانه حمله و توهین مخالفان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به ایشان و خانواده، طی چند روز اخیر شد. اینجا را ببینید.

رییس مجلس شورای اسلامی که در آیین تکریم و معارفه رییس صداوسیما که صبح سه‌شنبه (٢٨ اردیبهشت ماه) در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، حاضر شده بود، در سخنرانی خود نسبت به نوع برخورد صداوسیما با موضوع برجام انتقاد کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

مجوز افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت در حالی صادر شده که به اعتقاد برخی از کارشناسان بازار، با توجه به کمبود تقاضا و افزایش عرضه بازار کشش بالا رفتن قیمت بیشتر خودروهای ساخت داخل را ندارد. اینجا را ببینید.

رئیس شورای رقابت در حالی از ابلاغ قیمت‌های جدید به خودروسازان در شنبه آینده خبر داد که به‌نظر می‌رسد تولید‌کنندگان تمایل چندانی به اعمال‌نظر شورا در تعیین قیمت محصولات خود ندارند. اینجا را ببینید.

فرهنگ

 سحر دولتشاهی و علی مصفا بازیگران فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی هستند. اینجا را ببینید.

کشته شدن قهرمانان داستان یکی از ویژگی‌های اصلی رمان «ترانه یخ و آتش» است که سریال «بازی تاج‌وتخت» با اقباس از آن ساخته شده‌ است. اینجا را ببینید.

جامعه

آبان پارسال زنی ٢٨ ساله به کلانتری یافت‌آباد مراجعه و از پسری جوان به اتهام تعرض شکایت کرد. اینجا را ببینید.

سقوط یکدستگاه کانکس در محل احداث یک پروژه ساختمانی، به چندین خودرو خسارت وارد کرد. اینجا را ببینید.

دانش

برای بعضی‌ها حتی تصور نوشیدن آب از یک مرداب یا محل کثیف هم قابل تصور نیست. اما یک نی 22 سانتیمتری تصفیه آب باعث شده که خیلی‌ها این کار را در مناطق دور افتاده بدون نگرانی انجام دهند. اینجا را ببینید.

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویر استراحت گروهی از مردم زیر صخره‌ای مشهور در هند اختصاص پیدا کرده که به نظر خیلی‌ها قوانین گرانش زمین را زیر سوال برده و سالهاست در یک شیب بدون حرکت باقی مانده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

با شروع کنفرانس سالانه گوگل موسوم به I/O 2016 مدیران و کارشناسان حاضر در کنفرانس ضمن معرفی جدیدترین محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مباحث مرتبط را آغاز کردند. اینجا را ببینید.

آدرس های ایمیلی و پیام های شخصی بیش از 470 هزار عضو یک سایت هکرها در پی نفوذ صورت گرفته به آن، در اینترنت منتشر شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

علی‌عسگری در مراسم معارفه گفته بود: بهره وری سازمان صداو سیما از ژاپن هم بالاتر است!» همین جمله دستمایه امین منتظری برای انتشار کاریکاتوری از رییس جدید صداوسیما در روزنامه قانون شده است. اینجا را ببینید.

خانم کولیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس جمهوری کرواسی در سفری سه روزه به تهران آمده است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

کولیندا گرابار کیتاروویچ رئیس‌جمهور کرواسی به همراه تعدادی از وزرا و هیئتی تجاری از کشور کرواسی به ایران سفر کرده است. اینجا را ببینید.

این مراسم که مشابه آن در تمام مدارس دخترانه کره جنوبی برگزار می شود به مراسم سن بلوغ معروف است. اینجا را ببینید.

 

محبوب ترین ها

اگر دوستانم تا لحظه انتشار این یادداشت به فکر نیفتاده اند که پروژه زن دوم گرفتن برای محمدجواد ظریف را بیاندازند گردن اصلاح طلبان، هنوز وقت هست. اینجا را ببینید.

لغو کنسرت شهرام ناظری و کیهان کلهر آن قدر تلخ و دردناک است که هرچه سعی می کنم چیزی درباره اش ننویسم، نمی توانم. البته ما به اخباری از این دست در این سال ها عادت کرده ایم. این روزها هم منتظر چنین حوادثی بودیم. منتظر بدتر از این هم هستیم. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا نه تنها بزرگترین سازمان رسانه‌ای ایران است، بلکه در سطح جهانی هم به لحاظ نیروی انسانی یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای است. اینجا را ببینید.

 

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =