خانم "کولیندا گرابار کیتاروویچ" رئیس جمهور کرواسی که امروز به تهران آمد.

وی در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان قرار گرفت. اینجا را ببینید.

زمان زیادی به پایان کار مجلس نهم باقی نمانده است. این مجلس در روزهای پایانی قاعدتاً باید سعی کند کار نیمه تمام یا اقدامی نیمه کاره برای آیندگان باقی نماند ولی این روزها وقت مجلس به کار دیگری سپری می‌شود. اینجا را ببینید.

 اقتصاد

شرکت نیسان موتور مایرا گونزالس، رئیس فروش این خودروساز در مکزیک را به‌عنوان مدیرعامل نیسان در مکزیک انتخاب کرد. اینجا را ببینید.

مجوز افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت در حالی صادر شده که به اعتقاد برخی از کارشناسان بازار، با توجه به کمبود تقاضا و افزایش عرضه بازار کشش بالا رفتن قیمت بیشتر خودروهای ساخت داخل را ندارد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

یکی از تهیه کنندگان مجموعه «دورهمی» اعلام کرد طراحی و تکمیل طرح اولیه این پروژه هشت ماه به طول انجامیده است. اینجا را ببینید.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حالا نه تنها بزرگترین سازمان رسانه‌ای ایران است، بلکه در سطح جهانی هم به لحاظ نیروی انسانی یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای است. اینجا را ببینید.

جامعه

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با رد شایعه بمب گذاری در تهران پارس محدوده خاک سفید گفت: انفجار به دلیل دپوی مواد محترقه بوده است. اینجا را ببینید.

عمدتا مردان نمی‌پذیرند که مشکل از سوی آنان است که به سرعت زمینه را برای سردی‌ها در همسر خود فراهم می‌کنند. نارضایتی جنسی در رابطه زناشویی از موضوعات مهمی است که طلاق‌های زیادی را میان زوجین رقم زده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

دولت مالدیو با این ادعا که «سیاست‌های ایران در خاورمیانه به ضرر صلح و امنیت منطقه است»، از قطع روابط دیپلماتیکش با ایران خبر داد. اینجا را ببینید.

تصویری از رئیس‌جمهوری ترکیه در هیبت آدولف هیتلر بر روی دیوارهای سفارت این کشور در برلین به نمایش درآمد. اینجا را ببینید.

ورزش

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق نفت به پرسپولیس پوست اما او در گذشته استقلالی بود. اینجا را ببینید.

برانکو سرمربی پرسپولیس برای فصل جدید می خواهد تیمی قدرتمند را روانه زمین کند. اینجا را ببینید.

دانش

در سال ۱۹۶۶ ماموریت جمینای ۱۲ به عنوان یکی از پروژه‌های فضایی ناسا توسط دو فضانورد انجام شد. اینجا را ببینید.

گوگل در پروژه‌‌ای مشهور به Art Camera یا دوربین هنر اقدام به انتشار عکس‌هایی بسیار باکیفیت از آثار مشهور نقاشی جهان کرده است. اینجا را ببینید.

 فناوری اطلاعات

اکثر ما روی گوشی‌های هوشمند خود اپلیکیشن‌های مختلفی داریم که گاهی سالی یکبار هم به سراغ آنها نمی‌رویم و تنها چند برنامه مانند پیام‌رسان،‌ ویرایشگر عکس و... است که از آن بیشترین استفاده را می‌کنیم. اینجا را ببینید.

ذخیره‌سازی دیتا از طریق Ram یا فلش روی گوشی‌های هوشمند می‌تواند تحت تأثیر فناوری آی بی ام متحول شده و PCM جایگزین آن شود. اگر سیستم‌عامل موبایل روی پی سی‌ام ذخیره شود، همه‌چیز در کسری از ثانیه بالا می‌آید. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

وزیر بهداشت گفته «مردم دیگر برای خرید دارو، فرش زیر پایشان را نمی فروشند.» همین جمله دستمایه نعیم تدین، کارتونیست روزنامه شهروند شده است. اینجا را ببینید.

در حاشیه خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از پاریسن ژرمن و ابراز امیدواری برای بازگشت دوباره او در مقام مربی گری این تیم. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

رئیس جمهور کرواسی هنگام ورود به تهران مورد استقبال وزیر صنعت،معدن و تجارت قرار گرفت. اینجا را ببینید.

با منتشر شدن خبر قطع رابطه مالدیو با ایران ورزشکاران و سیاستمداران، اقتصاددانان، هنرمندان و ... واکنش های قابل تاملی نشان دادند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

آیا با تعیین قیمت 1500 تومان برای هر لیتر بنزین مازاد سهمیه موافق هستید؟ تعیین چند لیتر سهمیه در هر ماه را مناسب می دانید؟ اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

خانم "کولیندا گرابار کیتاروویچ" رئیس جمهور کرواسی که امروز به تهران آمد، در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان قرار گرفت.اینجا را ببینید.

لغو کنسرت شهرام ناظری و کیهان کلهر آن قدر تلخ و دردناک است که هرچه سعی می کنم چیزی درباره اش ننویسم، نمی توانم. البته ما به اخباری از این دست در این سال ها عادت کرده ایم. این روزها هم منتظر چنین حوادثی بودیم. منتظر بدتر از این هم هستیم. اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =