روزنامه ایران نوشت:

صبح روز دوشنبه 11اسفندماه سال گذشته مأموران پلیس در تماس همسایه‌های خانواده‌ای در خیابان رکنی در جریان قتل‌عام هولناک قرار گرفتند.
وقتی مأموران پای در قتلگاه گذاشتند، دیدند که دو برادر به نام‌های «سعید» و «وحید» 37 و 32 ساله در اتاق پذیرایی و مادر و خواهرشان به نام‌های «نیره» و «زهرا» در دستشویی خانه به قتل رسید‌ه‌اند و عامل جنایت دو برادر را با شلیک گلوله و مادر و خواهر را نیز با چاقو و خفگی کشته است.
تجسس‌ها نشان داد که برادر بزرگ‌تر در زمینه خرید و فروش عتیقه و زیرخاکی فعالیت داشته‌ است، بنابراین عملیات در این شاخه فعال شد تا اینکه پلیس توانست رازگشایی کند.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» فرمانده پلیس استان همدان در این باره گفت: قاتل 35 ساله انگیزه‌اش را از این جنایت خانوادگی سرقت مدارک مربوط به خودش از خانه قربانیان دانسته است.
وی افزود: قاتل با پسربزرگ خانواده در زمینه خرید و فروش و گنج فعالیت‌هایی داشته و در ازای پولی که از سعید دریافت کرده بود دو برگ چک و یک برگ سفید امضا به او داده بود که با همفکری یکی از دوستانش نقشه سرقت این مدارک را کشیده و با خریداری یک تپانچه از استان‌های غربی نقشه خود را به اجرا می‌گذارد.
قاتل اعتراف کرده روز حادثه دوستش به وی اطلاع داده کسی در خانه نیست و مادر و خواهر سعید هم خارج از استان هستند. ساعت 6 عصر همان روز دوستش او را تا نزدیکی‌های خانه قربانیان همراهی کرده و خود برمی‌گردد و قاتل از دیوار خانه قربانیان بالا رفته و به داخل خانه آنها نفوذ می‌کند که در آنجا خواهر سعید را می‌بیند و چون این دختر وی را می‌شناخته ابتدا او را به قتل می‌رساند و همزمان مادر خانه سر می‌رسد که قاتل او را نیز به قتل رسانده و به کمین دوستش می‌نشیند.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: قاتل 15 دقیقه منتظر می‌ماند تا اینکه سعید وارد خانه می‌شود که با شلیک دو گلوله وی از پای در می‌آورد سپس برادر کوچک خانواده نیز وارد خانه می‌شود و او هم کشته می‌شود.
رئیس پلیس استان همدان گفت: راز این جنایت پس از 40 روز با اقدامات تخصصی و علمی کارآگاهان و چند تیم عملیاتی و اطلاعاتی کشف شد که البته پیچیدگی زندگی اعضای این خانواده دلیل طولانی شدن شناسایی قاتل بود زیرا پدر و مادر خانواده هر کدام اهل یکی از استان‌های جنوبی بوده و پدر 20 سال پیش خانواده را بدون نام و نشان ترک کرده و از بستگان مادر و پدر وی نیز خبری در دست نبود.
سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: قاتل در همان روزهای نخست به پلیس آگاهی احضار و بازجویی شده اما قتل را نپذیرفته بود، با وجود این تحت نظر قرار داشت تا اینکه پس از تحقیقات اطلاعاتی این مرد جنایتکار با وجود اینکه سعی داشت افراد دیگری را قاتل معرفی کند چاره‌ای جز اعتراف ندید.
بنابر این گزارش، عامل قتل‌عام خانوادگی در همدان با دستور قضایی روانه زندان شد و بزودی در دادگاه کیفری استان همدان محاکمه خواهد شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شانلی A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    5 0
    چرا این جنایت وحشتناک، بازتابی در رسانه های تصویری و شنیداری نداشت؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    5 1
    رذالت تا کجا به همین سادگی چهارتا آدم رو کشته
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    5 0
    این بابا که دوست خانوادگی نبوده... دشمن خانوادگی بوده....