۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

ایسنا نوشت:

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری پدری که پسر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبرگفت: در پی گزارش فوتی مشکوک به مرکز فوریت ژهای پلیس 110 بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری11 سلطان آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عببدالمالکی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشاهده شد پسری 27 ساله به نام ب-م در ورودی یک منزل مسکونی به پهلو بر زمین افتاده و فوت کرده که با معاینه جسد از سوی پزشکی قانونی، آثار ضرب و جرح در ناحیه سینه وشکم وی مشخص شد.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در صحنه و بررسی‌های اولیه به نشانه‌هایی دست یافتند که نشانگر به قتل رسیدن وی به دست پدرش بود، گفت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بین پسر و پدر اختلاف بر سر پول برای خریدن موادمخدر وجود داشته است.

وی ادامه داد: در این ارتباط بلافاصله از متهم بازجویی به عمل آمد که وی گفت پسرم اعتیاد به شیشه داشت و به خاطر اختلاف بر سرپول برای خرید موادمخدر با یکدیگر درگیر شدیم و در اوج عصبانیت وی را به قتل رساندم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی کشور، عبدالمالکی گفت: بنابراین با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول که براثر اصابت چاقو به بدنش جان باخته بود به پزشکی قانونی انتقال یافت.

رییس پلیس بهارستان در غرب استان تهران گفت: پس از اعتراف صریح متهم به قتل، صحنه جرم بازسازی و وی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    55 1
    خدا نصیب نکنه.خیلی دردناکه.چی کشیده این پدر ...پسر بیچاره...
  • بی نام US ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    65 2
    دستگير شدن يا نشدنش فرقي نمي كند . پدر در صورت كشتن فرزند مجازات خفيفي دارد.
    • rmz A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
      1 0
      به بخش دوم جملتون تعجب کردم که گفتی مجازات خفیفی دارد.. در ضمن مواد با " قتل فرزند " نمیشه جلوشو گرفت ، باید فروشندگاه اصلیش دستگیر بشند.
  • شیرین RO ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    پدر بیچاره ..... خدا برای کسی نخواد.. امیدوارم مجازاتش خفیف باشه