میزان نوشت:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نتیجه بررسی پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف 140هفته آینده به مراجع ذیربط اعلام می شود.

قاضی ناصر سراج با بیان اینکه نتایج گزارش ها محرمانه است گفت: نتایج بررسی پرونده تحقیقات درخصوص سقوط هواپیمای تهران - هفته آینده به مراجع ذیربط اعلام می شود و در صورت صلاحدید اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش ، چندی پیش رئیس سازمان هواپیمایی کشور علت اصلی وقوع سانحه ایران 140 را نقص فنی اعلام کرد و گفت: عدم کنترل مسیر و از کارافتادن موتور هواپیما موجب سقوط هواپیمای آنتونوف 140 شد.
علیرضا جهانگیریان با بیان اینکه سانحه هوایی مجموعه ای از عوامل محیطی و خطای انسانی را در بر می گیرد، گفت: موتور اصلی عامل وقوع سانحه بوده است و به همین منظور موتور از کار افتاده را به آزمایشگاه منتقل کردیم که باید طبق قوانین بین المللی شرکت های طراح و سازنده موتور پاسخگو باشند.
گفتنی است؛ 19 مردادماه امسال یک فروند هواپیمای ایران 140 ساعت 9:25 دقیقه صبح پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس در شهرک مسکونی آزادی تهران سقوط کرد که این حادثه 48 کشته و مجروح برجای گذاشت.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيد جواد ميري جويباري IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    0 0
    با عرض سلام: به نظرمن سقوط آنتونوف به شرح ذيل مي باشد: 1 بار اضافه. 2 زود پرواز كردن. به نظر من هواپيماي آنتونوف هيچ ايرادي ندارد چونكه هوا پيماي كارخانجات پيشرفته هم در نشستن و برخاستن دچار حادثه شده است.و اعلان علت سقوط زماني صحت خواهد داشت كه تكنولوژي ضد آن ارايه شود.به نظر من هيچ كدام از كارشناسان داخلي و خارجي قادربه كشف چنين حوادث هايي نيستند. براي كشف اين حادثه با من تماس بگيريد. متشكرم.