بازنشستگان صنعت فولاد معوقات و حقوق فروردین ماه را یک ماه زودتر می گیرند

خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت معوقات حقوق و پاداش سریع بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور خبر داد و گفت: روز گذشته با همراهی چند تن دیگر از نمایندگان مجلس با وزیر تعاون نشستی برگزار شد که در این جلسه مقرر گردید تمامی معوقات و پاداش بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور سریعا پرداخت و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان نیز یک ماه زودتر به حسابشان واریز شود.

محسن صرامی فروشانی گفت: تجمع‌ بازنشستگان شرکت فولاد و آهن کشور که به علت عدم پرداخت به موقع معوقات خود اعتراض داشتند باعث شد اینجانب همراه با آقایان محجوب، سید هادی حسینی و منصوری بیدکانی برای پیگیری این مشکل جلساتی را با مسئولان ذی ربط برگزار کنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته نیز اینجانب به اتفاق نمایندگان مذکور در دفتر وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی برای رفع مشکل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور نشستی داشتیم که در این جلسه مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و آهن کشور، رئیس سازمان تامین اجتماعی حضور نیز داشتند و وزیر با لحاظ نظر نمایندگان حاضر در جلسه دستور داد تا راهکاری اتخاذ شود تا در اولین فرصت مشکلات این بازنشستگان حل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: آقای وزیر در جلسه روز گذشته به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمامی معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد و آهن کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن‌ها واریز شود.

صرامی فروشانی گفت: همچین مقرر شد در زمینه رفع دائمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و آهن جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مذکور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزرای صنعت، اقتصاد و تعاون جلسه‌ای تشکیل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: نمایندگان مجلس تمامی مسائل بازنشستگان صنعت فولاد و آهن را تا دستیابی به نتیجه نهائی پیگیری خواهند کرد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =