۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴

اقتصادنیوز نوشت: هزینه سفر به لبنان با تور، با توجه به مدت اقامت، نوع پرواز، نوع هتل، اتاق و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند، از یک میلیون و 548 هزار تومان تا هفت میلیون و 391 هزار تومان متغییر است.

ساره ناصری: لبنان کشوری کوچک و کوهستانی در غرب آسیا و خاورمیانه و در کنار کرانه خاوری دریای مدیترانه است که پایتخت آن شهر بندری بیروت است؛ لبنان از شمال و شرق با کشور سوریه و از غرب با دریای مدیترانه همسایه است و جزیره قبرس نیز در نزدیکی سواحل این کشور قرار دارد.

بیروت شهری بندری است که بر روی دماغه‌ای کوچک و درکنار دریای مدیترانه قرار گرفته و بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور لبنان است، شهر بیروت در میانه کرانه مدیترانه‌ای لبنان و بر روی یک شبه جزیره جای گرفته ‌است. این شهر کانون فرهنگی منطقه خود و از دیدگاه رسانه‌ای، تئاتر و فعالیت‌های فرهنگی در جهان عرب نام‌دار است.

سفر به لبنان یکی از تجربه‌هایی است که اگر با هدف و برنامه همراه باشد بسیار مفید و فراموش نشدنی است. بسیاری از افراد سفر به لبنان را دوست دارند، برخی‌ها برای مناظر طبیعی جغرافیایی، برخی هم برای مناظر طبیعی زنده و برخی هم به عشق جهاد و مقاومت و شهادت.

از مکان‌های دیدنی لبنان می‌توان به شهر تاریخی بعلبک لبنان، صخره روشه، غار جعیتا، قلعه موسی، مسجد محمد آل امین و منطقه حریصا لبنان اشاره کرد.

هزینه سفر به لبنان با تور با توجه به مدت اقامت، نوع پرواز، نوع هتل، اتاق و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند، از یک میلیون و 548 هزار تومان تا هفت میلیون و 391 هزار تومان متغیر است.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    11 0
    عروس بود الان اشغال دونی شده
  • بی نام US ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    11 0
    آقا خودشون توی زباله‌های شهرشون دارن شنا میکنن از بوی تعفن دارن فرار میکنن اونوقت شما اومدی تبلیغ میکنی که مردم برن اونجا؟
  • اندوه IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    3 1
    مناظر زنده وخیلی طبیعی جالبتره