دروازه بان راه آهن پس از جدایی سرمربی این تیم، قراردادش را با باشگاه طلایی پوش تهران فسخ کرد تا به دنبال تیم دیگری باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برای وحید طالب لو که یک نیم فصل بسیار خوب در لیگ پیش رو داشت، دو مشتری پرو پا قرص هم پیدا شده است. اول، باشگاه استقلال که روزی خانه طالب لو بود. وحید فوتبال حرفه ای خود را با بازی درون دروازه استقلال استارت زد و حالا با پیشنهادی پنهانی از مسئولان این باشگاه مواجه شده است. 

اما پیشنهاد پررنگ تر برای طالب لو از سمت پرسپولیسی هاست.
حمید درخشان سرمربی فعلی پرسپولیس چند فصل پیش و هنگامی که شاهین بوشهر را هدایت می کرد، وحید طالب لو را درون دروازه تیمش داشت و انصافا طالب لو در آن سال برای شاهین سنگ تمام گذاشت. حالا سرمربی سرخپوشان پایتخت می خواهد هر طور شده طالب لو را پرسپولیسی کند.
جالب اینکه دادن رضایتنامه به نیلسون، گلر برزیلی پرسپولیس برای حضو ردر باشگاه گسترش فولاد منوط به گرفتن جواب مثبت از وحید طالب لو است. اگر طالب لو پرسپولیسی شود، نیلسون نیز رضایتنامه اش را دریافت خواهد کرد تا به تبریز برود و از دروازه گسترش فولاد حراست کند.
حالا وحید طالب لو به یک دوراهی بزرگ رسیده است؛ اینکه راهی استقلال، خانه قدیمی اش شود یا به پرسپولیس بیاید و خاطرات جدیدی بسازد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =