فارس نوشت:

حسین مسافر آستانه با تائید اختلاف نظر با مدیریت سینما گفت: هر زمان که سیاست‌های جدید سازمان مشخص شود و مراحل قانونی تغییرات انجام شود تصمیم می‌گیرم بمانم یا بروم.

حسین مسافر آستانه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری در گفت‌وگو با فارس درباره استعفای خود از مدیریت موسسه رسانه‌های تصویری گفت: مبنای تصمیمات رئیس سازمان سینمایی بر این واقع شده است که در موسسه رسانه‌های تصویری تغییراتی زیربنایی و زیرساختی صورت گیرد که در مورد روش‌های اجرا اختلاف نظرهایی وجود دارد.

وی درباره این تغییرات و اطلاع هیات امنا از تغییرات مد نظر رئیس سازمان سینمایی گفت: هیات امنای موسسه اصلا از این تغییرات اطلاعی ندارند و درباره تغییرات تنها با شخص بنده صحبت شده است.

وی ادامه داد: همانگونه که رئیس سازمان سینمایی در صحبت‌هایش اشاره کرد موسسه رسانه‌های تصویری با سیاست‌های جدید مبنای فعالیتش از حیطه نمایش خانگی خارج می‌شود اما هنوز راهکارهای قانونی این کار طی نشده است.

آستانه درباره استعفای خود از مدیرعاملی موسسه و حضور در مرکز هنرهای نمایش گفت: هر زمان که سیاست‌های جدید سازمان مشخص شود و مراحل قانونی تغییرات انجام شود تصمیم می‌گیرم بمانم یا بروم. البته درباره حضور در مرکز هنرهای نمایشی هم صحبت‌هایی شده است اما هنوز تصمیمی دراین باره نگرفته‌ام و همه چیز را به روشن شدن تکلیف در موسسه‌ رسانه‌های تصویری موکول کرده‌ام.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =