۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
آمازون یک امتیاز ویژه به کاربرانش داد

بزرگ‌ترین سایت کتاب‌فروشی آنلاین پس از گذشت 7 سال از عرضه کتاب‌خوان الکترونیکی، تصمیم گرفت تا بر اساس ویژگی جدید موسوم به «کتابخانه خانوادگی» مشکل به اشتراک‌گذاری کتاب‌ها را حل کند.

آمازون در تمام سالهای گذشته هرگز اجازه نمی داد تا کتاب‌های دیجیتالی خریداری‌شده به اشتراک گذاشته شوند اما حالا در اطلاعیه جدید خود تایید کرده که با اضافه کرده قابلیت جدید به اشتراک‌گذاری روی کیندل، تمام کتاب‌های خریداری‌شده از آگوست 2010 به بعد قابل اشتراک بین اعضای خانواده خواهد بود.

تا پیش‌ از این ویژگی قرض دادن کتاب آن‌هم فقط یک‌بار برای حداکثر دو هفته انجام می‌شده است و البته کاربر بعد از قرض دادن نمی‌توانسته کتاب خود را بخواند ولی با ویژگی جدید نه‌تنها قرض دادن با محدودیت 6 کاربر وجود ندارد، بلکه مالک کتاب دیجیتال می‌تواند آن را به هرکسی بخواهد قرض دهد.

قائم‌مقام بخش ابزارهای دیجیتال آمازون دراین‌باره گفته است: کاربران می‌توانند کل کتابخانه و یا یکی از کتاب‌های خود را به اشتراک بگذارند. همچنین از طریق حساب کاربری موسوم به Amazon Prime که 99 دلار هزینه دارد، کاربران می‌توانند کتاب، گیم، اپلیکیشن، کتاب‌های صوتی و شنیداری و ویدئوها را به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایبنا، سال آینده شو های تلویزیونی و فیلم‌های دانلود شده نیز در لیست «کتابخانه خانوادگی» قرار خواهند گرفت و هم‌زمان فایل موردنظر را در حال خواندن روی کیندل، روی سایر ابزارهای مشابه نیز خواند.

گفتنی است روی سیستم‌عامل آی او اس 8 اپل نیز ویژگی مشابه بنام Family sharing طراحی‌شده تا کتاب، موسیقی و سایر آیتم‌ها بین حداکثر 6 نفر به اشتراک گذاشته شود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    50 1
    هعییییییی آمازونم کجا بود؟ گداشتن این خبر فقط داغ دل تاره میکند خبر آنلاین جان