مهر نوشت:

عضوکمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، گفت: نتیجه بررسی پرونده تحقیق از تامین اجتماعی بعداز گذشت ماه ها از مهلت قانونی هنوز توسط قوه قضائیه مشخص نشده است.

عباس قائد رحمت به پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این پرونده پس از ماه ها تحقیق و کار شبانه روزی تیم کارشناسی در مجلس نهم تکمیل و در نهایت اواسط آذر ۹۲ در مجلس قرائت و برای بررسی بیشتر و صدور حکم به قوه قضائیه ارسال شد.

وی گفت: براساس قانون این نهاد باید در مدت ۳ ماه و به دلیل فوریت موضوع خارج از نوبت تخلفات سازمان تامین اجتماعی را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام می کرد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ماه های بسیار زیادی است که مهلت تعیین شده به پایان رسیده و رسیدگی به پرونده بسیار طولانی گردیده اما هنوز نتیجه اعلام نشده است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از دستگاه قضائی درخواست کرد که هر چه سریعتر تکلیف پرونده تخلفات تامین اجتماعی را مشخص و در نهایت نتیجه را به جامعه منعکس کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین بار به دستگاه قضائی برای رسیدگی به پرونده تخفات تامین اجتماعی تذکر داده ایم، گفت: از رئیس مجلس می خواهیم که به طور رسمی از رئیس دستگاه قضا خواستار اعلام نتیجه پرونده تخلفات تامین اجتماعی شود.

قائدرحمت گفت: با توجه به گستردگی تخلفات مالی، سوء مدیریت، وام های نامتناسب و غیرمنطقی، مدیریت شستا و... در این پرونده و حساسیتی که در جامعه ایجاد شده است، هرچه سریعتر تکلیف تخلفات مشخص و نتیجه آن اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه از وزیر دادگستری در این خصوص سئوال خواهد شد، گفت: بزودی در مورد عدم تعیین تکلیف پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی از وزیر دادگستری سئوال کرده و در این خصوص تذکر خواهیم داد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =