نخستین همایش میراث کهن با محوریت فرصت های اقتصادی پسا تحریم در صنعت گردشگری همزمان با روز جهانی گردشگری (6مهرماه) در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران هدف از برگزاری نخستین همایش میراث کهن را ایجاد راهکارهای دائمی و منطقی با موضوع گردشگری در دوران پساتحریم دانست و گفت: در این همایش همایش و نمایشگاه چهار روزه روسای انجمن ها، اتحادیه ها، صنوف وابسته به صنعت گردشگری، شاغلین صنعت، فعالان در حوزه گردشگری، نخبگان و اساتید و دانشجویان دانشگاهی نظرات و راهکارهای خود را می توانند بیان کنند.

علی رفیعی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته صنعت گردشگری نقش تاثیرگذاری در بهبود شرایط اقتصادی آن کشورها دارد و يکي از بخش هاي مهم اقتصاد کشورها به شمار مي رود، گفت: امروزه کشورها از تمام توان خود برای هدایت گردشگران خارجی به کشور خود بهره می برند تا اقتصاد خود را جان دهند و ایران نیز باید از توان گردشگری خود بهره برده و در شرایط پیش رو دروازه های جدیدی را به روی اقتصاد کشور بگشاید.

او گفت: صنعت گردشگری را باید مکمل راهبرد سیاست خارجی دولت یازدهم دانست، محوریت بخش خصوصی در توسعه گردشگری از جمله راهبردهای دولت برای توسعه صنعت گردشگری در دوران پساتحریم است.

گفتنی است نمایشگاه جانبی این همایش نیز در محوطه نمایشگاهی برج میلاد از 6 تا 9 مهر ماه میزبان مشارکت کنندگان صنعت گردشگری کشور است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =