باشگاه خبرنگاران نوشت:عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصولگرایان درباره‌ حضور احمدی نژاد در ائتلاف برای انتخابات آینده به نتیجه نرسیده‌‌اند.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری96 و حمایت اصولگرایان و جبهه پایداری از وی،گفت: احمدی نژاد کاندید اصولگرایان نیست و خودش این موضوع را مطرح کرده است از این رو برای انتخابات ریاست جمهوری 96 مستقل وارد می‌شود.

وی در ادامه افزود: ائتلاف اصولگرایان در رابطه با احمدی نژاد همچنان به نتیجه نرسیده و برای حضورش در ائتلاف اصولگرایان هنوز تایید نشده است. زیرا حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی در رأس امور و تصمیم گیری اصولگرایان هستند و برنامه ریزی ها در این زمینه برعهده آنها است.

شاکری تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که احمدی نژاد بتواند با تأیید ائتلاف اصولگرایان در انتخابات حضور داشته باشد و حتی صحبتی هم راجع به این موضوع شروع نشده است این در حالیکه احمدی نژاد فعالیتش را قبل از تایید آغاز کرده است.

عضو جمعیت ایثارگران اظهار داشت: احمدی نژاد اگر به پرسش‌هایی که مورد نقد اصولگرایان بود پاسخ می‌داد و همچنین سازوکارهای اصولگرایان را عملی می‌کرد این موضوع منطقی تر به نظر می‌رسید تا اینکه بخواهد مستقل وارد عرصه انتخابات شود.

شاکری بیان کرد: تجربه دوره قبل ریاست جمهوری نشان داده اگر ائتلاف اصولگرایان بر روی یک نفر نباشد، آرا تقسیم می‌شود که این توزیع آرا باعث رأی آوردن روحانی در انتخابات شد زیرا رأی اصولگرایان لغزش پیدا کرد اما اگر ائتلاف صورت می‌گرفت رای آنها کم‌تر از رای روحانی نبود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا اگر احمدی نژاد به صورت مستقل عمل کند موفق نخواهد شد و همچنین اگر اصولگرایان هم بخواهند به صورت تک نفری و جدا از ائتلاف وارد عرصه انتخابات شوند، به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    34 14
    چرا احمدي نژاد با داشتن چندين پرونده شكايت در دادگاه سه سال هست كه محاكمه نميشه !!!! آيا عده اي ميخوان همچنان بدون سوپيشينه بمونه تا بتونه شركت كنه در انتخابات !!! اين بي عدالتي هست اگه يه فرد عادي بود الان دوران محكوميتش رو سپري ميكرد ...
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    37 13
    زیاد فرقی نمیکنه،مستقل بیاد یا زیر چتر جناح راست .در هر صورت یک بازنده واقعی و به تمام معناست.
  • مهدی کرد A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    4 12
    احمدی نژاد درهمه استانها طرفدار ملیونی داره،چون واقعا برای مردم کارکرد،اوخودش همیشه میان مردم بوده ومی دونه چقدرمحبوبه،اوحمایت مامحرومان راداره،،،،وباتمام احترامی که به آقای روحانی دارم دراین 3 سال دولت اوماهرروز فقیرتر شدیم چون اصلا توجهی به مامحروما نداره،،
  • ایرج GB ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    9 4
    مردانه نیا،بابا پدر ملت را دراوردی نیا
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    9 3
    باز هم هاله ی نور . بازهم توهم گویی . بازهم یه عده آدم خشک مغز تازه به دوران رسیده . باز هم بگم بگم بگم بگم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    2 0
    بذارید بیاد. مردم خودشون انتخاب کنند. مثل بقیه انتخابات ها
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    2 1
    مطمئن باشید اگه احمدی نژاد رییس جمهورسال 96انتخاب بشه بازهم موجی ازگرانی های سرسام اور و یاس ونامیدی کشور را احاطه خواهد کرد