خراسان نوشت: هفته پیش بود که بهنوش بختیاری با انتشار پستی در اینستاگرامش از 5 میلیونی شدن مخاطبانش خبر داد.

البته او برای این تعداد از کلمه «ارتش» استفاده کرده بود که فارغ از بی سلیقگی و رعایت نکردن شأن و استفاده نادرست از این کلمه، باعث شوخی‌های متعدد در شبکه‌های مجازی شد. مهم‌ترین شوخی‌ها هم به آرزوی مخاطبان برای مقابله ارتش بهنوشی با ارتش تتلیتی برمی‌گشت تا شاید این دو غول فضای مجازی از باد مخاطبان میلیونی خارج شوند.
بعد از این ماجرا هم این هفته محراب قاسم‌خانی کمتر دیده‌ شده‌ترین عضو خانواده هنری قاسم‌خانی، از یک میلیونی شدن مخاطبان اینستاگرامش خبر داد و ادعا کرد که با این اتفاق پرمخاطب‌ترین فیلمنامه‌نویس جهان(!) در اینستاگرام می‌شود.
ادعایی که شاید در ابتدای امر غیر قابل باور و مضحک به نظر برسد اما با توجه به اقبال این شبکه اجتماعی در کشورمان و فالو کردن عجیب سلبریتی‌ها به دور از واقعیت نیست.
این دو اتفاق بهانه‌ای شد تا به صفحات اینستاگرام افراد و هنرمندان معروف سری بزنیم و به این موضوع بپردازیم که آن‌ها چه چیزی برای ارائه در صفحات اینستاگرامشان دارند که تا این حد توانستند مخاطب میلیونی به خود جذب کنند. آیا این همه سلبریتی زدگی در کشور ما توانسته است باعث تغییر حداقلی فرهنگ در میان دنبال کنندگان شود یا نه؟! یا این که اساسا این چهره‌ها الگوهای مناسبی هستند و نوع محتوایی که به مخاطب عرضه می‌کنند، برایشان دغدغه هست یا نه؟!
با این رویکرد به سراغ صفحات چهره‌های تاثیرگذار رفتیم و بررسی کوچکی داشتیم. همین جا باید بگوییم که تعداد مخاطبان صفحه اینستاگرام هم اکنون جزو آپشن‌های یک چهره به حساب می‌آید و همین موضوع جنگ پنهانی را بین آن‌ها به راه انداخته است که احتمالا در آینده علنی‌تر خواهد شد. تب شهرت در فضای مجازی بین هنرمندان و چهره‌های معروف بدجور داغ است و بیش از هر چیزی به رخ کشیدن تعداد مخاطب برای آن‌ها اهمیت دارد.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    12 2
    بنظر من خانم بختیاری اصلادر حدی نیستند که 5 میلیون فالوئر داشته باشند یا تقلبی درکاره یا متاسفانه سطح درک مردم از هنر خیلی پایینه هر چند که تعداد فالوئر هنرپیشه های دیگه مون هم در حد قد و قوارشون نیست و یه جای کار می لنگه
    • بی نام RO ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
      1 0
      با نظرتون موافقم