باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نوشت: پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های هواپیمایی ترکیه ای برقرار است.

تمامی پروازهای ایران به ترکیه به دلیل وقوع كودتای نافرجام این کشور از ساعت 23:30 روز جمعه 95/4/25 با بسته شدن فرودگاههای این كشور متوقف شده بود ، با ناامنی آسمان این کشور شرکتهای هواپیمایی و مسافرانی که برای سفر به ترکیه بلیت تهیه نموده یا با ثبت نام ازطریق تورهای گردشگری عزم سفر داشتند ، دچار سردرگمی شده بودند این درحالیست که پس از برقراری آرامش و شکست کودتا دوباره ارتباط هوایی ایران و ترکیه برقرار شد.

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این مطلب افزود: پروازهای برنامه ای هواپیماهای ایران به مقصد ترکیه و برعکس برقرار است و با توجه به فراهم شدن امکان انجام پروازها، شركت های هواپیمایی داخلی و تركیه ای می توانند نسبت به انجام پروازهای برنامه ای خود به این كشور اقدام كنند.

جعفرزاده ضمن توصیه به روابط عمومی های شركت های هواپیمایی نسبت به اطلاع رسانی به مسافران خود، از مسافران پروازها خواست تا در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان پروازها و زمان مراجعه به فرودگاهها با ایرلاین های مربوطه در تماس باشند.

این گزارش می افزاید: طبق اطلاعیه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری ترکیه اکیداً خودداری کنند.

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    1 5
    سفر زوری. بندگان خدا نمی توانند سفرشان را کنسل کنند و پول خود را دریافت کنند.