ولز 3 - 1 بلژیک؛ بیل و رونالدو به هم رسیدند/توفان سرخ اروپا را در نوردید

ولز به نیمه نهایی یورو 2016 رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی ولز و بلژیک در حالی دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 را برگزار کردند که دیشب و در اولین بازی، تیم ملی پرتغال در ضربات پنالتی موفق به شکست لهستان شد و اولین تیم صعود کرده به نیمه نهایی نام گرفت. بلژیک با پیروزی قاطع برابر مجارستان به این مرحله رسیده بود و ولز هم با شکست ایرلند به یک هشتم رسید. بلژیکی ها می خواستند همچنان قدرتمندانه به راه خود ادامه دهند و در مقابل انگار رویاپردازی ولزی ها تمامی نداشت و آنها به حضور در این مرحله قانع نبودند.

بازی در حالی آغاز شد که بر خلاف نمایش های قبلی بلژیک، خیلی خبری از حملات طوفانی این تیم نبود. خط دفاع ولز هم مثل همیشه مستحکم چیده شده بود و کمتر اجازه نفوذ به خط حمله حریف می داد. در حالیکه 13 دقیقه از بازی گذشته بود، راجا ناینگولان با یک شوت محکم به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ولز را باز کرد و بلژیک را 1-0 پیش انداخت. تا دقیقه 24 مسابقه 3 بازیکن از ولز کارت زرد گرفتند و جالب اینجاست که این باعث نشد مدافعان این تیم محتاط تر کار کنند. دقیقه 31 بود که روی ضربه کرنر ارسالی از سمت اشلی ویلیامز، کاپیتان ولزی ها بازی را به تساوی کشاند و شادی را به اردوی تیمش آورد. در ادامه در حالیکه همه فکر می کردند بلژیک روی به حمله های بی امان خودش بیاورد، این اتفاق نیفتاد و در کمال ناباوری این ولز بود که گل دوم را زد! در دقیقه 55 آرون رمزی روی پاس طولی زیبای گرت بیل صاحب توپ شد و آن را به درون محوطه بلژیک فرستاد. رابسون کانو هم که پیش از این یک گل در این تورنمنت زده بود، با یک چرخش فوق العاده دیدنی دروازه کورتوآ را باز کرد و یک کشور را غرق در شادی کرد. بعد از این گل، بلژیک سر تا پا حمله شد و ویلموتس، مرتنس را هم به بازی آورد. اما نه تنها شیاطین سرخ به گل نرسیدند بلکه در مقابل، این سام وکس بود که برای سومین بار دروازه بلژیک را باز کرد و تیر خلاص را به پیکر این تیم زد.

ولز با این برد همچنان به شگفتی سازی خود ادامه می دهد و در نیمه نهایی باید مقابل پرتغال قرار بگیرد! ولزی ها امشب شدیدا برای کریس رنالدو و پرتغال خط و نشان کشیدند. 

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =