خبرگزاری ایسنا نوشت:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برخورد کامیون شهرداری با 5 خودرو و منزل مسکونی در سیمون بولیوار از واژگونی مینی‌بوس در جاده لواسان خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده لواسان خبر داد و گفت: این مینی‌بوس با 14 سرنشین در جاده روستایی «آبجه» در محور لواسان در حال حرکت بود که حوالی ساعت 11:30 دقیقه امروز واژگون شد.

وی با بیان این‌که چهار نفر در پی واژگونی این مینی‌بوس دچار مصدومیت شده که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: عوامل پلیس راهور با حضور در محل به بررسی علت این حادثه پرداخته که بررسی آنان نشان داد ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه سبب بروز این حادثه شده است.

خسارت کامیون شهرداری به 5 خودرو در سیمون بولیوار

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون با پنج خودرو و منزلی مسکونی در سیمون بولیوار، اظهار کرد: این حادثه نیز در ساعت 4 صبح امروز رخ داد و به دنبال آن یک دستگاه خاور ایسوزو که متعلق به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بوده با پنج خودرو و دیوار یک منزل مسکونی برخورد کرده است.

مرادی در توضیح بیشتر این حادثه، اظهار کرد: این کامیون بدون سرنشین و در سرازیری خیابان شاهد، نبش خیابان کشاورز در محدوده سیمون بولیوار پارک کرده بوده که به علت عدم رعایت موارد ایمنی در پارک خودرو ناگهان کامیون شروع به حرکت کرده و منجر به بروز این حادثه شده است.

وی درباره مقصر این حادثه نیز گفت: راننده ایسوزو به دلیل بی‌مبالاتی و عدم رعایت نکات ایمنی در پارک خودرو به عنوان مقصر این حادثه تشخیص داه شده است.

وی با اشاره به وقوع این حادثه از رانندگان خواست هنگام پارک وسیله خود به ویژه در معابر شیب‌دار نکات ایمنی را رعایت کرده و ضمن کشیدن ترمز دستی خودرو خود را در حالت دنده خلاص قرار ندهند.

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =