آلبوم موسیقی گروه بمرانی به نام «مخرج مشترک» شنبه 9 خرداد ماه در مراسم ویژه‌ای در «خانه گفتمان شهری» رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مخرج مشترک» اولین آلبوم رسمی گروه بمرانی است که برای انتشار آماده شده‌است و در هفته میانی خرداد 94 با تهیه کنندگی احسان رسول اف به بازار عرضه می‌شود.

این آلبوم در استودیو صبا تهران ضبط شده و اعضای گروه معتقدند آلبوم دارای فضای تجربی است که از لحاظ رنگ بندی صوتی نوع سازها دارای سبک خاصی است. مخاطب می‌تواند در آن سبک‌های متفاوتی را بشنود. موسيقي و ترانه هاي بمراني را نمی‌توان منحصر به سبك و دسته خاصي دانست و در مواجه با موضوع هاي مختلف تغيير مي‌كند.

این آلبوم موسیقی از 11 قطعه تشکیل شده که می توان به قطعه های «سیرک»، «غصه خورک»، «کی چراغا رو خاموش می کنه؟» و ... اشاره کرد.

در این برنامه اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار آکوستیک)، جهانیار قربانی (گیتار الکترونیک)، کیارش عمرانی(گیتار باس، بانجو، دابل باس،گیتار اکوستیک)، مانى مزکى (سازدهنى، ترومبون، زنبورک) آبتین یغماییان (درامز، کاخن) آرش عمرانی (کیبورد، پیانو) و جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

مراسم رونمایی از ساعت 18 روز شنبه 9 خرداد ماه در «خانه گفتمان شهری» واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی تهران برگزار خواهد شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    1 4
    سبکهای متفاوت. جز پاپ و سنتی چیز دیگه هم بلدن ایرانیا؟