دیدار احتمالی اوباما رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور ایران در حالی که هنوز این سفر انجام نشده است به موضوع پر بحث در میان کاربران خبرآنلاین تبدیل شده است.

از مجموع کامنت های خبر«خوش و بش روحانی - اوباما و معادله 1=1» کاربران به سه گروه موافق، مخالف و میانه تقسیم بندی می شوند.

 گروه اول ذوق زده هستند وبسیار مایلند این سفر رئیس جمهور اولین دیدار روسای جمهور دو کشور باشد. مخالفان  هم با شعار مرگ بر آمریکا و اجازه بازگشت به رئیس جمهور به کشور را نمی دهیم، مخالفت خود را با انجام این دیدار احتمالی نشان دادند.

در این میان برخی کاربران هم انجام این دیدار را در شرایطی که در آن عزت کشور حفظ شود، موافق هستند. آنچه به عنوان خروجی این کامنت ها می توان برداشت کرد آن است که بسیاری از کاربران در شرایطی موافق انجام این دیدار هستند که عزت کشور حفظ شود.

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

خبر دیگری که مورد توجه کاربران قرار گرفت،نصیحت مشاور روحانی به انصار حزب الله بود. حسام الدین آشنا به رئیس انصار حزب الله گفته است که ترک تازی های دهه 70 تمام شد، هیچ کس از شما استقبال نمی کند.اشاره آقای آشنا به تصمیم انصار حزب ا...است که قصد دارند با چهار هزار نيرو براي مبارزه با بدحجابي و فساد به سطح شهر بیایند. نيروهاي موجود براي پوشش کامل اين فريضه سه هزار زن و هزار مرد هستند.

حامیان این طرح گسترش بد حجابی، فریضه بودن امر به معروف، بی تاثیر بودن اقدام های فرهنگی در طی سالهای گذشته را از جمله دلایل خود برای حمایت از این طرح خواندند.

مخالفان این طرح به جای طرح دلایل خود، به مصداق های از رفتارهای افراطی در برخورد با بدحجابی اشاره کردند. گروهی هم سبک زندگی افراد را امری شخصی دانستند. گروهی از انصار حزب الله سوال کردند چرا درباره فساد اقتصادی  تجمع نمی کنند.برخی هم این روش را بازگشت به اشتباه های گذشته خواندند. به نظر می رسد این تصمیم در روزهای آینده هم محل بحث های موافقان و مخالفان خواهد بود.
کامنت های کاربران در این زمینه را اینجا  ببینید.

/212 17


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام KR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    202 9
    بهتره به ميزان مثبت و منفي ها هم اشاره كنيد. شما نظرها رو دستچين مي كنيد و چاپ مي كنيد و بعد مي گوييد كاربران چنين نظراتي دارند. خوب خروجي چيزي خواهد بود كه خودتان دوست داريد بگوييد. لااقل شايد اگه به ميزان آراي مثبت و منفي اشاره كنيد، بتوانيد نظر عمومي كاربرانتان را انعكاس بدهيد. براي مثال «مرگ بر آمريكا» چاپ شده است ولي تعداد منفي‌هاي آن 9 برابر تعداد مثبت‌هاست.
    • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
      0 15
      به نظرم بحث روی محتوا بهتر از تعداد هست چون اکثر اونهایی که میان سایت فارس راستند و مثلا فلان سایت چپ. لذا جامعه آماری هر کدوم فرق داره. مثلا یک نظر سنجی مشابه توی دو سایت نتایج متفاوتی داره. لذا روی محتوا میشه بحث کرد ولی روی تعد مثبت و منفی نه
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    اگر اقاى روحانى هم مٽل دولت ۱۰.۹ سهم اقايان را کنار ميگذاشت هيچ مشکلى در کشور وجودنداشتاين احساس تکليف ها همه از سر عدم تخصيصهاست
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    67 0
    احسنت بي نام
  • سعید IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    31 0
    آقا جهت استخدام در انصار باید ریش بزاریم ؟ حقوق و مزایا چی هست ؟ جویای کار
  • مجتبی A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    26 0
    بالاخره این انصار حزب ا...هم اگر ارشاد نکنند چه کار کنند بنده خداها بیکارند از دولت محترم خواهشمندیم یه کاری برای این بنده خدا ها جور کنه از بیکاری در بیایند به ملت گیر ندهند
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    16 0
    در مورد تهدید به حذف نرم افزارهای ارتباطی که از طرف قوه قضاییه هم گفته شده، نظر سنجی بگذارید. شاید رای و نظر مردم برای آنها ارزش داشته باشد
  • بي نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    20 0
    اي كاش حزب الله درزمان آقاي احمدي نژادهم اي احساس مسوليت راداشت واي كاش بجاي بدحجابي گشتي را براي گراني بي كاري انجام ميداد بدحجابي اب ونان نمي شود براي كسي تمام مفاسد از مشكل اقتصادي است نه از سر خوشگذراني اي كاش ...............
  • محمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    23 0
    اين سري اگر روحاني رييس جمهور نميشد چه بلايي سر مردم ميخواستن بيارن...
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    20 0
    راه افتادن گشت حزب الله در واقع زير سؤال بردن گشت ارشاد نيروي انتظامي مي باشد ، در گشت ارشاد حداقل وجود بانوان جهت تذكر إلزامي مي باشد .