تسنیم نوشت:

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات نزاع امروز میان عوامل شهرداری منطقه ۹ تهران و کارکنان پارکینگ تیموری را تشریح کرد.

سرهنگ محسن خانچرلی، در تشریح جزئیات درگیری تعدادی از عوامل شهرداری منطقه ۹ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان پارکینگ تیموری، اقدام به ساخت و ساز در داخل محدوده این پارکینگ کرده بودند، عوامل شهرداری منطقه ۹ برای جلوگیری از ساخت و ساز در محدوده مذکور، به پارکینگ تیموری مراجعه می‌کنند که با ممانعت تعدادی از افراد حاضر در صحنه، این اقدام، منجر به درگیری میان مالک و افراد همراه وی با عوامل شهرداری می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فاصله نزدیک پارکینگ تیموری با ساختمان شهرداری منطقه ۹ افزود: در جریان این درگیری ماموران کلانتری مهرآباد به دنبال تماس‌های مردمی و گزارش نزاع، در صحنه حاضر شدند و ۸ نفر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند را به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: در جریان این درگیری ۴ تن از عوامل شهرداری به صورت سطحی مجروح و ۲ نفر نیز از طرف دیگر این منازعه دچار جراحت شدند که در اظهارات برخی از افراد عنوان شده است، مجروحیت یکی از این افراد در پی اقدام به خود زنی، رخ داده است.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و ثبت اظهارات طرفین این منازعه، پرونده‌ای با عنوان «نزاع دسته جمعی» تشکیل شد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    130 2
    خیلی مسخره شده . چرا مردم باهم درگیر میشن . پس نیروی انتظامی کجاست ؟ چرا شهرداری برای اجرای قانون از نیروس انتظامی و عوامل قضایی کمک نمیگیره و خودش با مردم درگیر میشه ؟ مگه شهرداری کار غیر قانونی انجام میده که خودش سرخود عمل میکنه ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    196 5
    آقای قالیباف بجای اجرای طرح تفکیک جنسیتی طرح تفهیم ادب و برخورد با مردم هر چند خلاف کار را اجرا کند.
    • کارشناس شهرسازی شهرداری تهران NL ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      15 35
      دوست عزیز کسی که به صورت خلاف داره ساخت ساز میکنه انسان قانونمداری مثل جنابعالی نیست ،صرفا جهت اطلاع خدمتتون میگم قبل از اقدام به جلوگیری از عملیات ساختمانی اخطاریه توقف عملیات۴۸ ساعت قبل به مالک ارسال و ابلاغ میگرددتا جهت تعیین تکلیف به شهرداری مراجعه نماید ،در صورت عدم توقف عملیات توسط شهربان از ادامه عملیات جلوگیری میشود ،یکی از اصلی ترین علل جلوگیری عدم وجود ناظر و مجری ذیصلاح در کارگاه می باشد.خدای نکرده حادثه ای وجود بیاد جنابعالی مدعی نمیشید که بدون مجوز چرا داشت کار می کرد ؟ کم و کاستی فراون تو بدنه شهرداری وجود داره ولی به هر حال باید هر زمان امکان داشت کار درست رو انجام داد. این مطالب به جهت توجیه نزاع نبود صرفا هدفم اگاهی دادن بود که از روند کار مطلع باشید.
    • دوست IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      19 1
      كارشناس محترم شهر سازي احتراما به دنيال درج مطلب جناب عالي به استحضار ميرساند اجراي توقف ساخت وساز غير قانوني جناب عالي ايراد دارد كه بعد از ساليها اجر تا كنون مشكل ساخت و ساز غير قانوني را حل نكرده است پس به دنبال قوانين يا بخشنامه هاي جديد تر باشيد به عنوان مثال به جاي اخطار 48 ساعته اخطار يك روزه سپس مراجعه با مامور محترم نيروي انتظامي در محل ساخت و ساز باشد همه چي كه با زور نميشه هميشه شهرداري به زور گويي متهم بودند و از افراد بي ادب و نامتعارف در عملياتهاي اجرايي خود استفاده ميكند با كمال احترام به شما
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 7
    مشکل شهردار نیست، مشکل نحوه استخدام این نوع نیروهای قراردادی هست.
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    38 1
    شهرداري اگه ميخواد زحمت بكشه اول بره جلوي خلافهاي مشهود ساخت و سازهاي بر خيابانها و كوچه ها رو بگيره كه معلوم نيست چطور اجازه گرفتن و كسي هم كاري به كارشون نداره
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    18 2
    پس شما کارشناس محترم شهرسازی شهرداری تهران دوست عزیز، تایید می‌فرمایید که کارهای مهم تر از طرح تفکیک جنسیتی هم در شهرداری باید اجرا شود؟