۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

تازه‌ترین پوستر تریلر علمی تخیلی «لبه فردا» به کارگردانی داگ لیمان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم تولید مشترک شرکت‌های برادران وارنر و ویلیج رُدشاو است و تام کروز، امیلی بلانت، بیل پکستن، جرمی پیون، نوا تیلور و شارلوت رایلی در آن بازی می‌کنند.

«لبه فردا» (Edge of Tomorrow) را داگ لیمان با اقتباس از رمان تحسین‌شده «فقط باید بکشی» نوشته هیروشی ساکورازاکا ساخته است. این رمان سال 2004 منتشر شد.

داستان در آینده نزدیک روی می‌دهد. نژادی از موجودات بیگانه به نام «میمیکس» که شکل کندو هستند، به زمین حمله و شهرها را تکه‌تکه کرده‌اند و میلیون‌ها تن از انسان‌ها را از بین برده‌اند. ارتش‌های کشورهای مختلف برای آخرین حمله به بیگانه گرد هم آمده‌اند.

سرهنگ دوم بیل کیج با بازی کروز که تجربه شرکت در هیچ جنگی را ندارد، درگیر نبرد با بیگانه می‌شود و در همان دقایق اول می‌میرد، اما قبل از مرگ یک موجود بیگانه را هم از پا درمی‌آورد. زمانی که کیج به هوش می‌آید متوجه می‌شود در شروع همان روزی است که وارد نبرد شد. او بار دیگر می‌جنگد و باز می‌میرد. این مسئله مرتب تکرار می‌شود. درگیری فیزیکی با بیگانه کیج را وارد حلقه زمان کرده است.

کیج با هر نبرد، قوی‌تر و باهوش‌تر می‌شود و هر بار با مهارت بیشتر با میمیکس درگیر نبرد می‌شود و در این راه ریتا وراتاسکی (بلانت) یکی از جنگجویان نیروهای ویژه در کنار او قرار می‌گیرد. در همان حال که کیج و وراتاسکی با موجودات بیگانه مبارزه می‌کنند، تکرار هر نبرد فرصتی برای آن‌هاست که کلید نابودی مهاجمان بیگانه و نجات زمین را پیدا کنند.

«لبه فردا» از 6 ژوئن (16 خرداد) به صورت دوبعدی و سه‌بعدی اکران می‌شود.

کریستوفر مکواری یکی از فیلمنامه‌نویسان فیلم است. لیمان کارگردان فیلم‌هایی چون «برو»، «هویت بورن»، «آقا و خانم اسمیت»، «جامپر / جهنده» و «بازی عادلانه» است.

عکس: جابلو

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    9 3
    این امیلی بلانته نشناختم عجب گریم حرفه ای دارند
    • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      2 0
      كدوم گريم؟ موهاشو رنگ كرده فقط