«شاخه طوبی»، «سلاله‌های نور»، «حورای هستی» و... ویژه‌برنامه‌های گروه معارف شبکه تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و هفته زن هستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، «شاخه طوبی» اولین برنامه این گروه است که شنبه شب ۳۰ فروردین ماه ساعت 21:15دقیقه به تهیه کنندگی محسن رنگینی با اجرای محبوبه عزیزی پخش می‌شود.

در این برنامه انسیه خزعلی با موضوع جلوه‌های رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در کسوت مادری به بحث و کار‌شناسی می‌پردازد.

این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون گزارشی تولیدی از مکه مکرم از محل ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، می‌ان‌های برنامه‌های شاد، مولودی خوانی و... است که در مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

برنامه ظهرگاهی تانیایش نیز در روز ولادت با سعادت دخت گرامی نبی اکرم (ص) یکشنبه ۳۱ فروردین ماه با موضوع سبک زندگی اسلامی (تکریم مقام زن و مادر) با کار‌شناسی حجت الاسلام بهشتی ساعت ۱۲ روی آنتن می‌رود.

این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون موسیقی تصویر، کلام رهبری (ویژه مقام حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارش مردمی، حدیث است. اجرای این برنامه را مجید یراق بافان برعهده دارد و این برنامه به مدت ۶۰ دقیقه ویژه این مناسبت برای مخاطبان پخش خواهد شد.

«سلاله‌های نور» دیگر برنامه ویژه این مناسبت است که در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت 13:30پخش می‌شود. این برنامه تولیدی به پوشش تصویری مراسم ولادت با سعادت دخت گرامی نبی اکرم (س) هییت ریحانه الحسین واقع در میدان باغ فیض می‌پردازد که در این مراسم حجت الاسلام حسینی قمی به سخنرانی پیرامون بررسی سیره عملی و فردی حضرت فاطمه زهرا (س) خواهد پرداخت و سید مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد برای حاضران در جشن مولودی خوانی می‌کنند.

همچنین برنامه‌های ترکیبی کوتاه حورای هستی، شکوفه طا‌ها و آیتم‌های مولودی خوانی از غروب ولادت با سعادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) و روز ولادت حضرت فاطمه (س) در لابه لای برنامه‌های شبکه تهران پخش می‌شود.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سانترال A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    فیلمی که خانم مهین ترابی در نقش مادر و به مناسبت روز مادر بازی کردن خیلی قشنگ بود واقعا../