پرطرفدارترین خبرهای اجتماعی در روز نخست خرداد ۹۴ ملغمه ای از چند حوزه مختلف در سرویس اجتماعی بود.

فصل امتحانات پایان سال تحصیلی رسیده است و البته فصل چه‌کنم چه‌کنم برخی دانش‌آموزان و دانشجویان. به همین مناسبت گزارشی نوستالژیک از برخی شیوه‌های تقلب در امتحانات منتشر کردیم که می توانید اینجا بخوانید.

اما هنوز شائبه های مرگ رزیدنت بیهوشی که در حین کار در اتاق عمل در گذشت ادامه دارد. رییس انجمن بیهوشی دراین باره توضیحاتی داده است که می توانید در این خبر مطالعه کنید. 

بحران آب به این زودی ها دست از سر ایران بر نمی دارد. چاره کار، تغییر عادت ها و سبک زندگی پرمصرف ما ایرانی هاست. پروفسور پرویز کردوانی دراین باره راهکارهایی دارد که در این خبر می توانید بخوانید.

معاون شهردار تهران جزییاتی تازه از جریمه ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد ارائه کرده است که با واکنش های منفی مخاطبان خبرآنلاین همراه شد. این جزییات و واکنش ها را در این خبر می توانید بخوانید و دنبال کنید.

زنده ماندن همیشه یکی از دغدغه های اصلی بشر بوده است. طب سنتی البته راهکارهایی برای افزایش طول عمر و به تعویق انداختن مرگ دارد. یکی از این راه ها استفاده از چای بابونه است. دلیلش را محققان تگزاسی کشف کرده اند. مشروح این خبر را اینجا بخوانید. 

اندکی پس از ظهر جمعه یک خرداد ۹۴، یکی از انبارهای بازار تهران آتش گرفت. آتش سوزی ظاهرا گسترده بوده است. جزییاتی درباره این حادثه را اینجا بخوانید.

از تهران به پاریس برویم، ظاهرا جیب‌برها برج ایفل را تعطیل کرده اند. خبر جالبی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =