علی کریمی می گوید پرسپولیس برای سال بعد خوب بسته شده و البته می گوید دستیاران برانکو اساتید هستند و فعلا تیم نیازی به او ندارد!

علی کریمی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر و قرعه‌کشی این مسابقات گفت: لیگ برتر در فصل گذشته با برنامه‌ریزی خوبی برگزار شد و بازیکنان جوان خوبی هم به تیم‌ها اضافه شدند. امیدوارم در لیگ پانزدهم هم شاهد این چنین برنامه‌ای و جوانگرایی باشیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان بدی را نگرفته است و در کنار آن بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کرده است. بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند از بهترین بازیکنان تیم های فصل قبلشان هستند و امیدوارم به سرعت با تیم هماهنگ شوند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پرسپولیس مثل گذشته احیا شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازگشت مظلومی به نیمکت استقلال نیز اظهار کرد: برای مظلومی هم آرزوی موفقیت دارم، نباید از گذشته صحبت کنیم و باید آینده را درنظر بگیریم؛ چرا که در گذشته اتفاقات زیادی افتاده که خوشایند هریک از دو تیم است. طبیعتا اتفاقات گذشته از آن گذشته است و باید برای استقلال و پرسپولیس جدید زحمت زیادی بکشند.

کریمی اضافه کرد: در سال جدید بازی‌های مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک را پیش رو داریم و هر دو تیم کار سختی برای صعود به این بازی‌ها دارند.

بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت در پاسخ به اینکه چه زمانی به نیمکت این تیم اضافه می شود گفت: در حال حاضر اساتید این تیم در راس کار هستند و پرسپولیس را زیر نظر دارند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و هواداران را خوشحال کنند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =